Pesterijen.
-
Maria_G
Re: Pesterijen.
Interesting to read. Sounds like experiences from Eastern Europe.
-
Veronica
Oost Europa... gelukkig woon ik daar dus niet, anders had ik al onder het groene gras gelegen.
-
Jessy
En vergeet ook niet, naarmate jouw transitie vordert en jouw zelfbeeld verbetert, zal je zelfvertrouwen ook stijgen.Irene_de_Vreede schreef:Dat kan je trainen, door gewoon je dingen te blijven doen, dan ga je het echt normaal vinden op den duur. Elke keer dat er niets negatiefs gebeurt groeit je zelfvertrouwen voor de volgende keer.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
-
leonie
- Locatie: 81170 - le riols - regio Languedoc-Roussillon, Midi-Pyreneeën - frankrijk ( post - op )
daar ben ik het 100 % mee eens , ik ben gewoon leonie , een vrouw zoals elke andere vrouw , punt amen en uit .hahahaJessy schreef:En vergeet ook niet, naarmate jouw transitie vordert en jouw zelfbeeld verbetert, zal je zelfvertrouwen ook stijgen.Irene_de_Vreede schreef:Dat kan je trainen, door gewoon je dingen te blijven doen, dan ga je het echt normaal vinden op den duur. Elke keer dat er niets negatiefs gebeurt groeit je zelfvertrouwen voor de volgende keer.
Het leven begint op het moment waarop je je niets meer aantrekt van wat andere mensen over je denken!!!
-
OceaanGolf
Bedankt iedereen voor de reacties! Zelfvertrouwen mis ik nog heel erg, vooral omdat ik een verleden heb met pesterijen. Maar jullie woorden hebben me wel hoop gegeven voor de toekomst, en dat is heel belangrijk voor me nu. Ik ga gewoon proberen elke dag met frisse moed te starten en dan zie ik het wel.
Veel liefs!
Veel liefs!
-
yasmin
Wat heeft dat met pesten te maken die jongens hebben niet eens vervelende opmerkingen gemaakt of jou gepest.Jinny schreef:Klopt, in het prille begin van mijn transitie zat ik het trammetje op het openluchtmuseum Arnhem.
Er kwam een baal Marokkaanse pubertjes binnen en die gingen zich wat puberaal gedragen.
Een van die gasten ging op een tafeltje zitten, dus ik stuurde hem eraf, een ander pikte dat niet (iemand die ons de les leest) en ging toen zitten.
Na een boze blik van mij verdampte hij zonder commentaar.
Een vrouw van 190 cm wil je geen herrie mee krijgen blijkbaar.
Ergo, als je zelf zeker in je vel sta, heb je geen problemen.
-
Amy
Dat heeft te maken met uitdagen en dat je daar tegenin kunt gaan door sterk in je schoenen te staan wat ook kan helpen tegen pesterijen.
-
yasmin
Als ik dit allemaal lees valt het wel mee met pesterijen wat positief om te horen is dus dan is er tog geen discriminatie tegen transen
-
Amy
Was TNN of Transvisie daar niet een onderzoek naar aan het doen? Meen me te herinneren daar iets over gelezen te hebben een tijdje terug.
Edit: heb het gevonden.
http://transgendernetwerk.nl/2015/08/ho ... ders-zich/
Edit: heb het gevonden.
http://transgendernetwerk.nl/2015/08/ho ... ders-zich/