Vertellen dat je trans bent

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
yasmin

Re: Vertellen dat je trans bent

Bericht door yasmin »

elke schreef:
yasmin schreef: Soms denk ik van als ik volledig geopereerd ben zwijg ik er over aan niemand vertel ik het maar ze komen er via andere dingen misschien wel achter tis moeilijk
Ja en een geliefde kan en mag je zoiets niet onthouden vind ik.
hoe bedoel je
elke

Bericht door elke »

dat je het voor een liefje beter niet verborgen kunt houden en het van te voren vertellen
yasmin

Bericht door yasmin »

elke schreef:dat je het voor een liefje beter niet verborgen kunt houden en het van te voren vertellen
klopt maar weet niet of ze het zullen accepteren na een tijdje
elke

Bericht door elke »

Misschien wel misschien niet... iemand kan zich ook belazerd voelen maar denk ook eens aan jezelf.

Als ik verliefd ben op een jongen... en het gaat allemaal goed...alles is perfect, je ziet de toekomst weer rooskleurig in
en hij wijst je uiteindelijk af om je trans-zijn... (iets waar je helemaal niets aan hebt kunnen doen of veranderen)
hoeveel pijn doet dat? Ik krijg zelf dan een enorme knauw en aanval van bijtende genderdysforie waar ik GEEN zin in heb.
TE pijnlijk.
yasmin

Bericht door yasmin »

elke schreef:Misschien wel misschien niet... iemand kan zich ook belazerd voelen maar denk ook eens aan jezelf.

Als ik verliefd ben op een jongen... en het gaat allemaal goed...alles is perfect, je ziet de toekomst weer rooskleurig in
en hij wijst je uiteindelijk af om je trans-zijn... (iets waar je helemaal niets aan hebt kunnen doen of veranderen)
hoeveel pijn doet dat? Ik krijg zelf dan een enorme knauw en aanval van bijtende genderdysforie waar ik GEEN zin in heb.
TE pijnlijk.
ik denk dat de meeste zich belazerd voelen
Anon20190122

Bericht door Anon20190122 »

Ik vertel zoiets juist niet te vroeg en pas als er iets serieus begint te worden.

Vertel je het meteen dan houd je partner juist het beeld omgebouwde vent geef een partner de tijd om jou te leren kennen en een beeldvorming van jou als dame te krijgen
yasmin

Bericht door yasmin »

tanisha schreef:Ik vertel zoiets juist niet te vroeg en pas als er iets serieus begint te worden.

Vertel je het meteen dan houd je partner juist het beeld omgebouwde vent geef een partner de tijd om jou te leren kennen en een beeldvorming van jou als dame te krijgen
klopt dat doe ik zelf ook meestal chat ik poosje met hun en als het op sex komt vertel ik het ook voor het zoenen
yasmin

Bericht door yasmin »

Maar ik merk wel dat he beter behandeld word dus samen over straat enzo als ze het niet weten
Janice

Bericht door Janice »

Als ze het niet weten? ik denk dat de meeste mensen echt wel aan je kunnen zien of iemand wel of niet trans is. Zeker de mensen die je vaker ontmoet en die je langzamerhand beter leert kennen. En sowieso vindt ik het hele vertellen achteraf of iets verder in een relatie echt een no-go. Moet je de rollen eens omdraaien? ik zou me echt belazerd voelen. Je kunt het beter gewoon gelijk kenbaar maken en de reactie van iemand peilen. Dan zie je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt.
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

Tsja Als je zo leeft is het vaak toch wel duidelijk en dat is niet erg . Als je Nog niet out bent , ik denk dat het toch wel aan te raden is om het zo snel mogelijk te vertellen . Net wat Janice zegt , de klap komt dan wel harder aan en dat is niet fijn en niet eerlijk .

Ik leef zo en Ik schaam me er niet voor . Eerlijkheid in dit is wat mij op de been houd en waardoor ik kan functioneren .
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.