Ik werd vandaag uitgelachen

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Anon20190122

Re: Ik werd vandaag uitgelachen

Bericht door Anon20190122 »

Irene schreef:groepjes meisjes doen 't net zo gemakkelijk hoor, pregnant en irritant.. dat je dat niet merkt :?:
Meisjes pikken je er veel sneller uit door je lichaamshouding en gedrag zij letten daar heel erg op.
Meisjes zullen de laatste zijn die je er nog uit pikken als zijnde transvrouw!
Samantha

Bericht door Samantha »

Hakuna schreef:
Irene schreef:groepjes meisjes doen 't net zo gemakkelijk hoor, pregnant en irritant.. dat je dat niet merkt :?:

Maar het zijn toch voor 99 procent jonge mannen waar je als transgender het meeste last ven hebt.

Meisjes zullen buiten wat giechelen om geen transgender of een andere minderheid bedreigen of zelfs fysiek lastig vallen zoals dat recent geval in Amsterdam waarbij een gendervrouw door 3 jawel hoor buitenlandse jongens werd belaagd in een snackbar.
En ze waren uit het midden oosten dus warschijnlijk islamitish.

Ik wordt best vaak belaagd en naast dat het altijd jongens waren zijn het vaak marrokaanse jongens door hun wordt ik het ergste belaagd ook omdat ik in een multiculti burt woon komt het vaak voor hier.

Één keer werden naar mij ook vuurwerk gegooid maar na een aangifte en melding bij tnn kreeg ik te horen dat ze niks kunen doen aan.
Hakuna

Bericht door Hakuna »

tanisha schreef:
Meisjes pikken je er veel sneller uit door je lichaamshouding en gedrag zij letten daar heel erg op.
Toch wordt ik door meisjes nooit lastiggevallen, maar eerder vriendelijk begroet als ik ze tegenkom. Ze vinden het wel iets hebben, maar vrouwen gaan in het algemeen veel toleranter om met anders denkende en anders geklede mensen.

Jongens en mannen hebben toch meer dat haantjes en machtsgedrag van kijk hier ben ik. Omdat ze zelf in een soort jongens keurslijf moeten lopen (om niet uit de pas te lopen en erbij te horen) en daarbij ook geen raad weten met hun seksualiteit reageren ze zich maar af op minderheden.
Veronica

Bericht door Veronica »

tanisha schreef:
Maar als je de verkeerde tegenkomt zou je willen dat het een man was, vrouwen kunnen soms (heel soms) veel erger zijn op het gebied van transseksuelen belagen, het komt weliswaar veel minder voor maar als het gebeurd is het naar mijn weten vaak omdat ze vinden dat jij als trans dan in hun gebied (vrouw) binnen komt vallen.

@Samantha, ja multiculturele buurten kunnen soms verkeerd uitpakken voor een trans, ik woon zelf in zo'n buurt en heb er geen last van maar stiekem heb ik het gevoel dat dat puur komt omdat hun niet weten dat ik trans ben, dus hou ik het zo want anders vrees ik dat het dan uit de hand loopt (alhoewel, ik verhuis toch binnenkort dus nog even volhouden :) ).

Of het specifiek vooral islamitische jongeren zijn (Marokkaans of Turks) weet ik niet, het zou mij niet verbazen echter aangezien ze meestal al een homoseksueel vies vinden, laat staan een trans maar ook in die groep jongeren kun je niet iedereen over 1 kam scheren, toen ik nog op school zat had ik meerdere islamitische jongens in de klas en die vonden het juist moedig dat ik dit durf te doen.

Of ik ooit belaagd ben? Gelukkig niet, alleen 1 keer werd ik met mijn partner door een stel gekken op een scooter voor "lesbos" uitgemaakt, stiekem eigenlijk een compliment :P
Afbeelding
Anon20190516

Bericht door Anon20190516 »

Gelukkig heb ik weinig last,buiten soms wat rare blikken of gefluister.wie weet ben ik "passabel"genoeg(raar woord)om als vrouw te worden gelezen.laatst een keer op de fiets een macho stoere kerel die het nodig vond om hardop tegen zijn vriendin te zeggen,terwijl ik ze passeerde op het fietspad,waarop ze liepen(ja joh,stoepen zijn zooooo overrated)wat is dat voor een fokking homo!!!!!heb niet gereageerd,vast niet voor mij bedoeld.tenslotte kan ik als vrouw geen homo zijn.hooguit lesbisch :? :lol: