tanisha schreef:Irene schreef:groepjes meisjes doen 't net zo gemakkelijk hoor, pregnant en irritant.. dat je dat niet merkt

Meisjes pikken je er veel sneller uit door je lichaamshouding en gedrag zij letten daar heel erg op.
Meisjes zullen de laatste zijn die je er nog uit pikken als zijnde transvrouw!
Maar als je de verkeerde tegenkomt zou je willen dat het een man was, vrouwen kunnen soms (heel soms) veel erger zijn op het gebied van transseksuelen belagen, het komt weliswaar veel minder voor maar als het gebeurd is het naar mijn weten vaak omdat ze vinden dat jij als trans dan in hun gebied (vrouw) binnen komt vallen.
@Samantha, ja multiculturele buurten kunnen soms verkeerd uitpakken voor een trans, ik woon zelf in zo'n buurt en heb er geen last van maar stiekem heb ik het gevoel dat dat puur komt omdat hun niet weten dat ik trans ben, dus hou ik het zo want anders vrees ik dat het dan uit de hand loopt (alhoewel, ik verhuis toch binnenkort dus nog even volhouden

).
Of het specifiek vooral islamitische jongeren zijn (Marokkaans of Turks) weet ik niet, het zou mij niet verbazen echter aangezien ze meestal al een homoseksueel vies vinden, laat staan een trans maar ook in die groep jongeren kun je niet iedereen over 1 kam scheren, toen ik nog op school zat had ik meerdere islamitische jongens in de klas en die vonden het juist moedig dat ik dit durf te doen.
Of ik ooit belaagd ben? Gelukkig niet, alleen 1 keer werd ik met mijn partner door een stel gekken op een scooter voor "lesbos" uitgemaakt, stiekem eigenlijk een compliment