Discriminatie rapport Politie - discriminatie omtrent geslac

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
BeaCherry

Re: Discriminatie rapport Politie - discriminatie omtrent ge

Bericht door BeaCherry »

De verbinding tussen transgender en seksuele geaardheid zit blijkbaar diep, zowel in de situaties dat aangifte wordt gedaan, als in de denktrant van de opstellers van het rapport.
Worden wie ik ben maakt me gelukkig.
Veronica

Bericht door Veronica »

BeaCherry schreef:De verbinding tussen transgender en seksuele geaardheid zit blijkbaar diep, zowel in de situaties dat aangifte wordt gedaan, als in de denktrant van de opstellers van het rapport.
Wat ik juist heel apart vind aangezien sexuele voorkeur en transgender zijn compleet los van elkaar staan.

Waar de niet T mensen de link vandaan halen is mij een raadsel, er lijkt niet bepaald 1 duidelijk antwoord voor te zijn.
Afbeelding
Sam

Bericht door Sam »

Zou het niet gaan om een door de discriminerende partij vermeende seksuele gerichtheid die ze de trans persoon kwalijk nemen? Dat de politie die discriminatie op basis van een onjuist vooroordeel apart vermeldt lijkt me wel nuttig, omdat daar dan het anti discriminatie beleid op aangepast kan worden zodat die onterechte link verdwijnt.
Janice

Bericht door Janice »

Ik denk dat er een simpelere verklaring voor is: kort door de bocht, het overgrote deel van de mensen vindt ons gewoon "gay, gay-ish".
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

Men denkt juist heel rechtlijnig

Een man valt op vrouwen en een vrouw valt op mannen
Als je als het andere geslacht gaat leven , crosssex hormonen gaat gebruiken , verwacht men dat de de geaardheid dus ook zal veranderen .......

Pas als je uitlegt dat ze dan eigenlijk zeggen dat je dan dus een geaardheid zou kunnen sturen met medicatie , snappen ze ze misvatting .

Hoevaak ik die , toch wel oprechte vraag van de kant van de steller op deze manier heb beantwoord , weet ik niet meer .
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Renée schreef,
Hoevaak ik die , toch wel oprechte vraag van de kant van de steller op deze manier heb beantwoord , weet ik niet meer .
Deze mensen met oprechte interesses zullen zeer waarschijnlijk niet in het politierapport opgenomen zijn Renée, wel diegenen die rechtlijnig denken en niet aan/na je uitleg willen toegeven, waarvoor je dus gay/gay-ish blijft en die blijk geven van hun afkeer..

Het beroerde is dat er door sommige zelfs geen onderscheid wordt gemaakt tussen homoseksuele cq heteroseksuele T-koppels en gemengde-relaties (cis/t), in het laatste geval ziet men zelfs de bio-partner soms aan voor gay, ook al betreft het een m/v-relatie.

grts Daniéla
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Sam schreef:
Emma schreef:Ik val over 'seksuele gerichtheid'. Jakkes.
Waar val je precies over?
Dat gender en seksuele geaardheid maar weer eens op een grote hoop gegooid worden. "Transseksueel, dat zal vast over seks gaan."
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]