Feestdagen

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Anon20210626

Re: Feestdagen

Bericht door Anon20210626 »

Ik mis de kerstdiners als mijn ouders bij mij te gast kwamen . Ik heb ze niet meer......
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Mijn Kerst is heel erg veranderd, een scheiding, mijn zus (sister in arms) die me na bijna vijf jaar, twee jaar RLE en operatie, nog steeds ontkent. M'n kinderen, waar het heel erg goed mee gaat, die het nest hebben verlaten is een gemis. Mijn vriendin die door haar ziekte heel veel niet meer kan. Kortom, deze Kerst ben ik alleen en dat valt me heel erg zwaar. Lichtpuntje is het familiediner morgenavond. We doen allemaal iets en daar stort ik me dan maar op, lekkere dingen maken en daar geniet ik van. Maar ik had graag gezien dat mijn vriendin er ook bij had kunnen zijn.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Eveliene

Bericht door Eveliene »

Vandaag bij mijn schoonmoeder en voor morgen hebben we voor het eten een aardige buurman uitgenodigd waarvan zijn vrouw pas geleden is overleden aan de bekende moordende ziekte.