Trans maar nog steeds bruidsmeisje?

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Amy

Re: Trans maar nog steeds bruidsmeisje?

Bericht door Amy »

jaybird schreef:...

@Danielle ik heb hierin verteld hoe mijn familie kan zijn, en het engste is ook nog dat 1 van mijn tantes heel christelijk is, en haar zoons dus ook, en die accepteerden mijn zus jaren niet.. Ik weet dat dit van mij niets met seksualiteit heeft te maken maar het is ook niet een klein iets.
Je moet je misschien afvragen of je die mensen zelf wel wil accepteren met hun intolerantie, het ligt echt bij hun en niet bij jou of je zus dat ze daar zo moeilijk over doen. Dat soort mensen ben je beter kwijt dan rijk als je het mij vraagt.
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Hallo Jaybird,
Geen gemakkelijke positie ! Een goed gesprek met je moeder,... denk ik. Dat kan best/mogelijk nog leiden tot een "aangepaste" oplossing. Verder volg ik: Mr.X, er zullen "altijd" redenen zijn,..............uit te stellen.

Mijn persoonlijk idee!! " bruidsmeisje oké ! kleedje uit, pakje aan ! bruidsjonker, uit de kast !, :pray: en feesten"
Grtz Nick.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik kan alleen maar praten vanuit mijn eigen situatie, want het is voor iedereen weer net even anders. Ik ben ook uit tijdsdruk uit de kast gekomen, dat was op zich heel vervelend, maar het heeft me ook dat extra zetje gegeven dat ik blijkbaar nodig had.
Irene