Wat mis je na je transitie?
-
Suikerklontje
Re: Wat mis je na je transitie?
Heb soms het gevoel dat je als vrouw minder serieus genomen wordt. 'Hoezo jij weet hoe je dat moet doen? Ha.. Ik doe het wel voor je'. .. -_-.
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Hierover was ik heel goed aan het nadenken, maar ik mis eigenlijk niets.
Als ik nu eens denk aan de tijd van zo'n 10 tot 15 jaar geleden, dan is mijn levenssituatie er zo goed op vooruit gegaan. Dat heeft overigens niet alleen met genderdysforie te maken, maar ook met de andere problemen waar ik tegenaan liep.
En wat wildplassen betreft; Staand plassen kon ik toch al nooit goed, dus daar ben ik al alweer lang geleden mee gestopt. Ik bedoel dus: gestopt met staand plassen, niet met wildplassen natuurlijk
Als ik nu eens denk aan de tijd van zo'n 10 tot 15 jaar geleden, dan is mijn levenssituatie er zo goed op vooruit gegaan. Dat heeft overigens niet alleen met genderdysforie te maken, maar ook met de andere problemen waar ik tegenaan liep.
En wat wildplassen betreft; Staand plassen kon ik toch al nooit goed, dus daar ben ik al alweer lang geleden mee gestopt. Ik bedoel dus: gestopt met staand plassen, niet met wildplassen natuurlijk
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
Anon20210626
Berichtdoor Suikerklontje » 11 Mrt 2016, 20:33
Heb soms het gevoel dat je als vrouw minder serieus genomen wordt. 'Hoezo jij weet hoe je dat moet doen? Ha.. Ik doe het wel voor je'.
Stel nooit uit tot morgen wat je vandaag een ander kan laten doen .......
Heb soms het gevoel dat je als vrouw minder serieus genomen wordt. 'Hoezo jij weet hoe je dat moet doen? Ha.. Ik doe het wel voor je'.
Stel nooit uit tot morgen wat je vandaag een ander kan laten doen .......
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Over dat serieus genomen worden; Nu wordt ik juist wel serieus genomen. Als man lukte dat niet.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.