"een" start
-
Jannet V
Re: "een" start
Wanneer je Psychiater met de verwijzing meteen al de goede toon weet te zetten scheelt dat in de lengte van het traject. Op die manier heb ik de hele diagnostische fase over geslagen. Succes!
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
Ender
- Transgender
We zullen het er nog wel over hebben donderdag. Bedankt voor de tip.Jannet V schreef:Wanneer je Psychiater met de verwijzing meteen al de goede toon weet te zetten scheelt dat in de lengte van het traject. Op die manier heb ik de hele diagnostische fase over geslagen. Succes!
Leuk onderschrift heb je trouwens!
-
Ender
- Transgender
Gisteren psychy gesproken. Die wou eerst contact met iemand van het gender team, omdat ik ook al een dossier heb bij het UCP, misschien dat ik dan het eerste gesprek kan overslaan.
Nu wil ze de verwijsbrief maken en ik hoop dat ze hem volgende week klaar heeft zodat we hem nog even kunnen bespreken voordat ie op de bus kan.
Ik wil ineens dat alles snel gaat haha.
Nu wil ze de verwijsbrief maken en ik hoop dat ze hem volgende week klaar heeft zodat we hem nog even kunnen bespreken voordat ie op de bus kan.
Ik wil ineens dat alles snel gaat haha.
-
Ender
- Transgender
Nou t ging niet zo vlot als ik wou maar heb de verwijsbrief gekregen vanavond en gelezen natuurlijk, staat wel een beetje boel in over mij maar kan me eigenlijk niet zo heel veel meer boeien dus stuur maar op! 
-
Nate_0
-
Anon20180501
Leuk voor je Ender... 
-
Ender
- Transgender
En dan de tegenvallende mededeling dat de wachtlijst voor intake daar 9-10 maanden is.. pff
-
Jer158
Wow, dat is niet wat ze op de website aangeven... Balen!
Soms denk ik dat ik mij ook maar moet laten aanmelden, want de kans is aanwezig dat ik binnen nu en een jaar toch echt wel stappen wil zetten.
Soms denk ik dat ik mij ook maar moet laten aanmelden, want de kans is aanwezig dat ik binnen nu en een jaar toch echt wel stappen wil zetten.
Hung her from the branches of a mango tree
-
Ender
- Transgender
Zou ik wel doen Jer, kan je ook nog ff wennen aan het idee, daar heb je dan zat tijd voor.Jer158 schreef:Wow, dat is niet wat ze op de website aangeven... Balen!
BTW sta nu officieel op de wachtlijst, de eerste algemene intake mag ik overslaan. Met 35 weken is het juni 2017... tot die tijd me maar vermaken