Kam/borstel kopen in Groningen?
-
Nate_0
Re: Kam/borstel kopen in Groningen?
Roos, weet je waar de Ici Paris en Douglas zitten in Groningen? Als je voor de Douglas staat, en je gaat dan rechtsaf (dus eigenlijk de straat uitlopen richting het noorden) kom je bij een paar kleine make-up zaakjes die wellicht ook iets van borstels e.d. hebben. Aan de Oude Boteringestraat 14 zit de Beau, en dat zaakje kwam op mij altijd als klein en vertrouwd over (wanneer ik door vriendinnen meegesleurd werd omdat ik toch maar eens meer aan mijn make up moest doen... nu staat het allemaal ongebruikt in de kast). Daar hebben ze wellicht ook borstels.
meerdere zakken met zaagsel
-
Ender
- Transgender
misschien kan je iemand ook een plezier doen met die makeup dan Nate? 
-
Nate_0
Off-topic: Maak alsjeblieft geen aannames of opmerkingen over wat ik ga doen met mijn bezittingen, oké? Dat beslis ik zelf wel & jij hebt er helemaal niets mee te maken. Daarnaast meende ik al eerder te zeggen dat ik make-up dragen in principe geen issue vind, maar pas als ik er als man uit zie?Ender schreef:misschien kan je iemand ook een plezier doen met die makeup dan Nate?
Zullen we vooral het gesprek weer even gefocust houden? Het ging om haarborstels kopen in Groningen, dit is een beautyzaak waar ze vanalles hebben dus misschien ook borstels, en omdat ze milieugericht en diervriendelijk zijn hebben ze minder dan gemiddeld plastic in hun assortement.
-
Anon20180501
Ouch, een gevoelige snaar, Ender kennende was het beslist niet aanmatigend bedoeld en bedoeld om je te kwetsen... 
-
Nate_0
Dan nog vind ik het zeer storend dit type opmerkingen te moeten horen.Daniéla schreef:Ouch, een gevoelige snaar, Ender kennende was het beslist niet aanmatigend bedoeld en bedoeld om je te kwetsen...
-
Anon20180501
Snap ik Nate, en dat zal niet snel weer gebeuren denk ik... 
-
Ender
- Transgender
Oeps, sorry hoor, maar jij zei dat je het ongebruikt in de kast hebt staan o0 dat je het pas wil dragen als je er als man uitziet is mij ontgaan. Ik bedoelde het aardig.Nate_0 schreef:Off-topic: Maak alsjeblieft geen aannames of opmerkingen over wat ik ga doen met mijn bezittingen, oké? Dat beslis ik zelf wel & jij hebt er helemaal niets mee te maken. Daarnaast meende ik al eerder te zeggen dat ik make-up dragen in principe geen issue vind, maar pas als ik er als man uit zie?Ender schreef:misschien kan je iemand ook een plezier doen met die makeup dan Nate?
Zullen we vooral het gesprek weer even gefocust houden? Het ging om haarborstels kopen in Groningen, dit is een beautyzaak waar ze vanalles hebben dus misschien ook borstels, en omdat ze milieugericht en diervriendelijk zijn hebben ze minder dan gemiddeld plastic in hun assortement.
Maar goed: Haarborstels, carry on!
-
Jessy
Kruidvat kom ik ook veel, nog nooit hout daar gezien in de afgelopen 5 jaar. Wel plastic met "hout-look".
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
-
Jannet V
Het zal wel aan mezelf liggen maar ik was de draad al kwijt na de lancering. :confusion-shrug:
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
Anon20180311
Sorry meisjes,
Maar deze snap ik even niet. Gaat het nu om de " kamharen", ( varkenshaar, plastic, en dergelijke ) van een borstel of de houder der kamharen, bestaande uit hout/look hout ?
Een houten kam ken ik persoonlijk, een" houten borstel "
Grtz Nick
Maar deze snap ik even niet. Gaat het nu om de " kamharen", ( varkenshaar, plastic, en dergelijke ) van een borstel of de houder der kamharen, bestaande uit hout/look hout ?
Een houten kam ken ik persoonlijk, een" houten borstel "
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
.
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick