Beste nick
Die foto komt eraan alleen het blauwe moet nog een beetje wegtrekken
Onzekerheid door buitenlandse transfora
-
Josephine
-
Josephine
Re: Onzekerheid door buitenlandse transfora
Ik weet niet of je mij bedoeld verschillende mensen van het forum hebben mij live gezien dus daar hoef ik vanachter de computer ook niet over op te scheppenSimão schreef:Ja, borsten zijn ook genetisch bepaald. daarbij, hormmonen zorgen wel voor een andere vertverdeling, maar er moet natuurlijk wel vet zijn. Misschien dat die buitenlandse vrouwen al dikker waren om te beginnen?
Opscheppen van achter de computer doen veel mensen. Mannen beweren ook een grotere penis te hebben...
Dat doen ze trouwens niet om een ander slechter te laten voelen.
Wat je leeftijd betreft, ik denk dat je beter jezelf kunt vergelijken met vrouwen in de overgang en niet moet kijken naar wat jij een mooi figuur vindt.
Ik zou zeggen kijk eens in de Libelle of Margriet wat realistische vrouwen figuren zijn en laat je niet gekmaken door mensen op een forum.
Verder kun je natuurlijk optisch een zandloper figuur krijgen door padding. Heupen, kont, borsten alles kun je zo krijgen. En vergeet niet de push up- en wonderbra´s.
Je cupmaat kun je meten door naar het verschil te kijken tussen de ondermaat (onder je borsten langs) en bovenmaat (over je borsten ter hoogte van de tepels). Er zijn tabellen voor te vinden als je zoekt op bh cupmaat meten.
Als je manboobs hebt, heb je al snel A hoor.
-
Anon20180311
Hoi Mr.x,Mr.X schreef:Al die berichten die je online ziet zijn een filtering van de werkelijkheid. Mensen posten vaak alleen maar de positieve dingen van transitie. Dus die paar transen die wel al snel borsten krijgen, zullen ook veel sneller iets posten dan al de anderen die nog niks hebben. En die stille mensen, die vast en zeker de meerderheid zijn, die tellen juist, maar die zijn onzichtbaar.
Maak je dus geen zorgen. Wat je leest zijn berichten van een minderheid, die waarschijnlijk dingen ook nog aandikken. Wil je echte, ongefilterde ervaringen weten, dan zijn forums zoals deze wat beter.
Ik ben het volledig met je eens. Even off-Topic, sorry, de groei der borsten is ongeveer gelijk aan de groei der neo-penis/clitoris. Persoonlijk ben ik daar
Maar, ik ken persoonlijk in " België " maar twee lotgenoten met een tevreden/voldoende groei der neo-penis tot Meta-operatie ( sinds begin jaren negentig in het traject, tot op heden ). Het is idd. eerder een meegenomen uitzondering, dan een regel. Maar het is niet onmogelijk/enkel en alleen bluf der,.......
Grtz Nick
Laatst gewijzigd door Anon20180311 op 24 okt 2016, 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
.
-
Simão
Natuurlijk bedoel ik niet iemand persoonlijk en als zeker niet mensen die op dit forum zitten, ik heb het over het feit dat er over het algemeen makkelijk overdrijven is als je redelijk anoniem bent, dus men hoeft niet iedereen op het woord te geloven als ze zeggen dat ze binnen een mum van tijd flinke rondingen hebben van hormonen alleen.Josephine schreef:
Ik weet niet of je mij bedoeld verschillende mensen van het forum hebben mij live gezien dus daar hoef ik vanachter de computer ook niet over op te scheppen
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
-
Anon20180311
Hoi Simão,Simão schreef:Natuurlijk bedoel ik niet iemand persoonlijk en als zeker niet mensen die op dit forum zitten, ik heb het over het feit dat er over het algemeen makkelijk overdrijven is als je redelijk anoniem bent, dus men hoeft niet iedereen op het woord te geloven als ze zeggen dat ze binnen een mum van tijd flinke rondingen hebben van hormonen alleen.Josephine schreef:
Ik weet niet of je mij bedoeld verschillende mensen van het forum hebben mij live gezien dus daar hoef ik vanachter de computer ook niet over op te scheppen
Idd, dat klopt als een bus. Maar, door al die anonieme overdreven onzin, worden mensen die wel : een uitzonderlijke natuurlijke groei der hormonen kennen, der neo-penis/borsten eerder eveneens, gewoon gezien als algemene opscheppers in de GD wereld.
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
.
-
Nate_0
In de Libelle en de Margriet staan ook met name dunne, welgevormde modellen hoor.
Maar kijk eens op deze website voor realistische beelden van borsten, want VERREWEG de meeste cisvrouwen zijn ook onzeker over de grootte/vorm/etc. van hun eigen voorgevel: http://www.007b.com/breast_gallery.php (dit is een informatieve, niet seksuele site)
Maar kijk eens op deze website voor realistische beelden van borsten, want VERREWEG de meeste cisvrouwen zijn ook onzeker over de grootte/vorm/etc. van hun eigen voorgevel: http://www.007b.com/breast_gallery.php (dit is een informatieve, niet seksuele site)
meerdere zakken met zaagsel
-
Saskia
Ik heb na al die maanden nog maar 11 cm. Dus nog geen a cup. Voor de hormonen had ik 7 cm verschil. Wat het gaat worden weet ik niet maar ik word overal (telefoon uitgezonderd) als vrouw gezien. Dat is voor mij het belangrijkst.Josephine schreef:Sorry hoor maar ik heb na 18 maanden een volle cup E zonder borstvergroting maar puur natuur
Saskia
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Toen ik nog dik was, had ik behoorlijke man boobs, die denk ik groter waren dan ik nu heb. Alleen de vorm is nu totaal anders, gelukkig.
Stel dat ik destijds eerst aan de hormonen was begonnen, had ik ook wel grotere borsten gekregen. Maar ik vermoed dat ik dan met afvallen naar een gezond gewicht een paar hangende theezakjes had overgehouden. Ik ben blij dat ik toch eerst heb kunnen afvallen en pas daarna aan de hormonen ben begonnen.
Stel dat ik destijds eerst aan de hormonen was begonnen, had ik ook wel grotere borsten gekregen. Maar ik vermoed dat ik dan met afvallen naar een gezond gewicht een paar hangende theezakjes had overgehouden. Ik ben blij dat ik toch eerst heb kunnen afvallen en pas daarna aan de hormonen ben begonnen.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Anon20230219
- Voornaamwoorden: zij/haar
Tja ik lees dit soort berichten ook weleens maar dat verschilt van mens tot mens.
Mijn moeder had Cup 85B als maat maar denk ik niet dat ik dat redden zal.
Het kan alleen maar groter worden dan de cup A wat ik nu heb
Net als Saskia terecht zegt vind ik als vrouw aangesproken worden belangrijker.
Al snap ik heel goed je frustratie hoor maar zou zeggen je eigen er niet teveel aan optrekken..
Echter er zijn ook genoeg cis vrouwen welke te kleine borsten hebben en daarom dan de hulp in schakelen van een chirurg.
Mijn moeder had Cup 85B als maat maar denk ik niet dat ik dat redden zal.
Het kan alleen maar groter worden dan de cup A wat ik nu heb
Net als Saskia terecht zegt vind ik als vrouw aangesproken worden belangrijker.
Al snap ik heel goed je frustratie hoor maar zou zeggen je eigen er niet teveel aan optrekken..
Echter er zijn ook genoeg cis vrouwen welke te kleine borsten hebben en daarom dan de hulp in schakelen van een chirurg.
-
Anon20180311
Hoi Emma,Emma schreef:Toen ik nog dik was, had ik behoorlijke man boobs, die denk ik groter waren dan ik nu heb. Alleen de vorm is nu totaal anders, gelukkig.
Hihi, gelukkig zit er in een neo-penis totaal geen vet.
Sorry, kom het echt niet laten, vermageren als trans-man ( theezakje,..........en,...........
Grtz Nick
.