Transguys in het Noorden meet up

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Ender
Transgender

Re: Transguys in het Noorden meet up

Bericht door Ender »

:dance:
1e week van januari moet lukken
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

Ik ken de lgbt bars hier in Groningen wel maar ik weet niet of dat ieders voorkeur is :)
meerdere zakken met zaagsel
Vertigo94

Bericht door Vertigo94 »

Ik kom niet echt uit het noorden.. of nja, Noord-Holland maar ik zou best een keer andere jongens willen ontmoeten. Ben ik ook welkom, ondanks dat ik nog niet zo lang lid ben van dit forum? Is oké als het antwoord nee is!
Mr.X

Bericht door Mr.X »

Tuurlijk ben jij ook welkom, Vertigo!

Lgbt bar klinkt wel goed, in my opinion.
Ender
Transgender

Bericht door Ender »

Nate_0 schreef:Ik ken de lgbt bars hier in Groningen wel maar ik weet niet of dat ieders voorkeur is :)
Voor mij prima zolang het er maar niet te druk is (daar kan ik niet tegen, en het is al spannend genoeg). Ken de lgbt bars zelf verder niet. En zelf heb ik de meeting het liefst niet in de avond =x, maar als het daar wel op aan komt zal ik me wel schikken :D
Vertigo94 schreef:Ik kom niet echt uit het noorden.. of nja, Noord-Holland maar ik zou best een keer andere jongens willen ontmoeten. Ben ik ook welkom, ondanks dat ik nog niet zo lang lid ben van dit forum? Is oké als het antwoord nee is!
Het is gewoon in het algemene contactgroepen gedeelte geplaatst, dus je bent zeker welkom Vertigo!
Jer158

Bericht door Jer158 »

Een bar is prima, als het maar niet te luid is waardoor praten onmogelijk is. :) En een beetje bereikbaar met het OV heeft mijn voorkeur.

En idd liever niet in de avond. Ik ga nog ruim 2,5 uur nodig hebben om thuis te komen daarna.
Hung her from the branches of a mango tree
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

Over het algemeen is Tram 13 niet zo druk en kun je er gewoon zitten praten. LGBT vereniging Ganymedes heeft daar zo nu en dan verenigingsavonden (alleen het echte "stappen" gebeurt bij de Kast). De Rits is ook een LGBT bar maar die zit wat verder van het station, Tram 13 is prima te lopen vanaf het treinstation (en ik ben sowieso met een fiets dus dat komt goed). Ze zijn wel pas vanaf 4 uur 's middags open, dus eventueel kunnen we daarvoor ergens anders heen gaan--je zit dan al in het gebied met veel barren e.d. (De Rits en de Kast gaan nog later open...).
Ylse
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Ylse »

Uit ervaring weet ik, dat als je voldoende mensen bij elkaar hebt dat De Rits gerust als besloten feest open wil gaan.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

Tram 13 denk ik ook wel, stond iig wel op de website, maar ik geloof dat er nu zo'n 5 guys komen en ik weet niet of dat voldoende is ;)
Mr.X

Bericht door Mr.X »

Ik denk dat we inderdaad niet genoeg mannen bij elkaar krijgen om ze eerder te laten openen. Maar misschien is 4 uur nog okay voor de verre reizigers?