Identiteit

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
EmmaJJ

Re: Identiteit

Bericht door EmmaJJ »

Hoi Petra,
Wat gaag die vriendin.

En ik vraag me nu al hetzelfde af.
Na mijn eerste openbare verschijning heb ik zelfs geen last van mijn te zware stem of te mannelijke kop. Dus mijn houding tav operatie nu, is die van jou: laat maar. En tegelijk denk dannorecies die dingen die jij denkt: wat als?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI MT7-L09 met Tapatalk
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Ik denk dat zo iemand zowiezo niets met een transgender kan en wil beginnen.
Dat kunnen ze uiteraard wel Janine, want zo 'simpel' ligt het eigenlijk ook wel voor veel mannen... :) Toen ik hier aanmeerde op t-ned was ik zelf eigenlijk ook nog wel een beetje simpel hoor, maar ik heb hier ontzettend veel bijgeleerd en dat is wat veel buitenstaanders natuurlijk ontberen, kennis(making)... maar dat is aan ons... :)
Marcella

Bericht door Marcella »

Zelf wil ik de SRS vooral omdat 'dat ding' mij in de weg zit (vooral bij passen van badpak, bikini, en slipjes).
Ik word er niet meer of minder vrouw door - ik voel mij 100 procent vrouw - alleen mijn lichaam ziet er nog niet zo uit als ik zou willen/verwachten.

Marcella
Anouk

Bericht door Anouk »

Ik denk dat het voornamelijk van belang is hoe je je er zelf bij voelt. Niet zo zeer wat een eventuele partner er van vindt. Stel dat je iemand tegen komt die er geen moeite mee heeft dat je een mannelijk onderdeel hebt dat niet zoals vroeger functioneert, maar jij je er zelf niet zeker bij voelt zal het waarschijnlijk alsnog niet werken. Terwijl als jij je wel goed voelt met het onderdeel dat je nu hebt het prima kan werken.

En wat is een complete vrouw? Zit die van binnen, van buiten of allebei?
Dit zijn allemaal vragen waarbij je bij jezelf te rade moet gaan. Niemand kan je hier in vertellen hoe het zit, want het gaat om jouw gevoel.
Nothing changes as everything changes