Walt valt precies onder intersekse?

Ook bekend als Intersekse Conditie
Gebruikersavatar
Dominique-Johanna
Berichten: 975
Lid geworden op: 22 feb 2024, 08:49
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Het onverwachte Nederland

Re: Walt valt precies onder intersekse?

Bericht door Dominique-Johanna »

Jeste schreef: 28 jun 2026, 04:42
Petra1988 schreef: 27 jun 2026, 14:43 Mensen die geïrriteerd of negatief zijn, laat ik meestal gaan. Of ja ik merk het niet.
Dat is een goede instelling.
Evengoed kan het lastig zijn. Misschien heb je wel met een werkomgeving te maken. Als dat zo is, dan is het maar te hopen dat het werk goed aangepast is op wat je kan. Of je hebt wellicht met een uitkeringsinstantie te maken. Met een beetje pech kan je daar medewerkers treffen die onbegrip hebben. Zeker nu het maatschappelijk sentiment negatiever wordt jegens mensen die slecht meekomen met de snelle samenleving.
Nou ja, hopelijk heb je wel wat geluk met dat soort dingen en krijg je voldoende begrip.
Tegenwoordig zijn ze bij het UWV wel anders geworden, tenminste dat is mijn ervaring. tuurlijk heb je nog wel wat van de oude garde die zich nog als een hork gedragen maar die worden zeldzamer.
Durf je zelf te zijn, Jezelf anders voor doen dan je bent maakt je niet gelukkig.

28-06-23 wachtlijst Nijmegen
30-11-23 wachtlijst Zwolle
04-03-24 Intake Zwolle
23-09-24 second opinion
11-12-24 MDO
07-04-25 Start HRT
02-10-25 aanpassing geboorte akte