Operatie

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Citizen Erased

Re: Operatie

Bericht door Citizen Erased »

Nathan90 schreef:Is met een grote zak geld naar grote chirurgen in het buitenland gaan geen optie dan? Zolang je het niet terug hoeft van je verzekering moet dat in principe mogelijk zijn toch?
Nee hoor, iedereen vraagt om een verklaring van zus en van zo (endo, twee maal psych en HA om specifieker te zijn).
En ik ben inmiddels dusdanig ver opgeschoten bij het VUmc dat ik het liever op zak ( :mrgreen: ) houdt ook. Ik ben wel gek, maar niet gestoord.
Laatst gewijzigd door Citizen Erased op 14 mar 2017, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Deel Twee/mijn eigen persoonlijke ervaringen ( verse koffie, en daar gaan we weer).

Waarom bovenstaande v.b. ? Wel, soms is niets bij iemand voldoende. Bij een ander, kennen de hormonen reeds genoeg voldoening. Bij velen onder ons, brengt de borst en buikoperatie, pas voldoende voldoening. Bij nog anderen, dan weer niet en gaan ze verder en kiezen ze voor de meta/fallo-operatie. Bij bepaalde mensen onder ons is dat de meta ( voldoende groei, neo-penis), bij anderen, de fallo. En bij een x-aantal onder ons, kent jammer genoeg: Nog de meta nog de fallo, voldoende voldoening. Of met andere woorden, alles is zo individueel en zo persoonlijk.

Ik koos na vele jaren ( Borst en buik- operatie, reeds kennende) voor de meta-operatie.
Na veel overleg en ervaringen der lotgenoten ( vrienden) te kennen, en hun operatief letterlijk, te kunnen/ mogen op de voet te volgen :wship: ( mannen).

Koos ik o.a. om deze redenen voor de meta-operatie:
Al leefde ik al zolang als een trans-man, kende ik nog ( haat) een vulva en geen ( verlangen) penis. Mijn GD knaagde, daardoor steeds meer aan me, net als een muis aan een blokje kaas ( jammer niet mijn muis ;) ). En ik verloor, langzaam opnieuw de greep op mijn leven door mijn GD. Het is idd. zo dat niemand ziet wat in je broek hebt, maar ik zag het en ik wist en voelde het.

Ik wilde niets liever dan mijn vulva eindelijk weg, minder vrouwelijkheid tussen mijn benen. Wat er ook eventueel, voor in de plaats kwam. Het liefst iets, met zo weinig mogelijk risico, littekens, of ten kostte van andere lichaamsdelen. Op aanraden van twee Profs. ( UZ Gent) en dankzij de raad en de openheid van mijn lotgenoten (vrienden), ging ik voor de meta-operatie. ( hun raad dat ik, trouwens enorm ter harte nam en nog steeds, veel dank daarvoor mannen).

Persoonlijk, wat staande plassen betrof/betreft :, dat maakte me toen eigenlijk niet veel uit, ik wilde gewoon iets mannelijks in de plaats, dat was het. En wat kreeg ik : Een neo-penis met urinebuis verlening en scrotum, zonder gevoel verlies ( met behoud van de vaginaspier) en ja, ik kon/kan perfect staande plassen :wship: :dance:

Ben ik nu meer man dan andere mannelijke lotgenoten ? Neen, natuurlijk niet. Niemand ziet dat, tenzij je op een naaktstrand loopt ( moet je trouwens eens doen, een aanrader, wat je daar ziet :fpalm: ).
Voel ik me meer man ? Yep, ik voel me persoonlijk meer compleet als trans-man. Voel ik me minder dan een bio-man, totaal niet ( ook seksueel niet, in tegendeel wat ik vroeger kon zonder penis, kan ik nog steeds). Het is idd wel nu veel leuker om als trans-man seks te mogen kennen. En zeker met de mogelijkheid tot een kleine erectie der opwinding tegenover je :hbeat: partner.

Wat het staande plassen betreft: Het is idd gewoon zalig, dat te mogen kunnen. Dus met andere woorden, ik snap je wel Kevin. En idd. een grote/kleine piemel maakt je niet meer man, maar zeker ook niet minder ( hoe klein die ook mag wezen). Trouwens toen ik mijn huisdokter, voor de eerste keer mijn meta-operatie liet zien, en ik hem onmiddellijk ook vroeg : Vind je die, niet wat klein. Gaf hij mij te kennen : Nick, ik ben Dr. ik zag al kleinere piemels, zelfs zakzweren ( normaal scrotum met micro- penis). Ja, gelukkig kent de meta-operatie, voldoende verhouding der scrotum en neo-penis :D.

Nog even kort: kies je om staande te kunnen plassen en de mogelijkheid tot penetratie, ga dan zeker voor de fallo. Herken je, je een beetje in mijn ervaringen, overweeg dan zeker indien voldoende groei, de meta-operatie.

Grtz Nick ;) Ps. als je nog vragen hebt, vuur die maar af.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

Voor een zak geld zal ongetwijfeld een slager te vinden zijn die je wel even wil verminken zonder dat je de trajecten doorlopen hebt . Vraag 2 is , wil jij dat dan ?
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Citizen Erased

Bericht door Citizen Erased »

Renée schreef:Voor een zak geld zal ongetwijfeld een slager te vinden zijn die je wel even wil verminken zonder dat je de trajecten doorlopen hebt . Vraag 2 is , wil jij dat dan ?
Ehr, nee, ik heb degenen die vanuit hun garage opereren inderdaad niet aangeschreven. Dat lijkt me wel duidelijk inmiddels.
Het was mij ook niet te doen om de evt. haalbaarheid aan te kaarten, maar meer om de mythe van de 'grote zak geld' te ontkrachten.
Van die zak geld zou je enkel profijt kunnen hebben nádat je het traject hebt doorlopen, als je dat zou willen.
Maar we dwalen nu wel erg ver af van Kevins' oorspronkelijke vraag ;)
Anon20180311

Renée schreef:Voor een zak geld zal ongetwijfeld een slager te vinden zijn die je wel even wil verminken zonder dat je de trajecten doorlopen hebt . Vraag 2 is , wil jij dat dan ?
Hoi Renée,

Dat was naar mijn weten, totaal de vraag van Kevin niet.

Grtz Nick ;) ps. geld of niet, in België werkt dat naar mijn persoonlijke mening en weten, gelukkig totaal niet ! Zeker niet der operatieve GD ingrepen.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

"Is met een grote zak geld naar grote chirurgen in het buitenland gaan geen optie dan?"

Dit is waar ik op mede op reageerde , maar ik heb het blijkbaar weer gedaan
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Anon20180311

Renée schreef:"Is met een grote zak geld naar grote chirurgen in het buitenland gaan geen optie dan?"

Dit is waar ik op mede op reageerde , maar ik heb het blijkbaar weer gedaan
Hoi Renée,

Neen, het zal mss iets sneller gaan ( tegen hoge betaling), maar het zal zeker, naar mijn mening, niet veel beter/anders zijn.

Grtz Nick ;)
kevin1989

Bericht door kevin1989 »

Heel erg bedankt nogmaals, Ook Nick met je uitgebreide beschrijving. ik ga eens rustig nadenken wat ik wil. Ik neig nu wel naar de fallo omdat die het meest lang is