hoe ik mij voel vandaag
-
Annet
Re: hoe ik mij voel vandaag
Daarom heb ik het vandaag hier ook neer gezet
-
Annet
Even weer een update,
Ik heb de laatste week heel moeilijk gehad heb gelukkig even met Renee en vriendin gesprokken dat luchte wel op.
Ik ben thuis uit de kast gekomen door een verhaal van mij wat op de computer stond dat mijn vrouw per ongeluk gelezen had.
Dat was eergister avond en de volgende morgen hele gesprekken met mijn vrouw van hoe het zit en zij snapt het nu wel maar had dit nooit zien aan komen maar nu vallen er heel wat dingen op zijn plaats.
We gaan nu proberen het met zijn tween te door staan.
gr Annet
Ik heb de laatste week heel moeilijk gehad heb gelukkig even met Renee en vriendin gesprokken dat luchte wel op.
Ik ben thuis uit de kast gekomen door een verhaal van mij wat op de computer stond dat mijn vrouw per ongeluk gelezen had.
Dat was eergister avond en de volgende morgen hele gesprekken met mijn vrouw van hoe het zit en zij snapt het nu wel maar had dit nooit zien aan komen maar nu vallen er heel wat dingen op zijn plaats.
We gaan nu proberen het met zijn tween te door staan.
gr Annet
-
Annet
vrijdag naar de psychiater en dan gaat hij mij door sturen naar groningen, heb er zin in gaan we weer een stap voor uit.
Heeft iemand ervaring in groningen?
gr Annet
Heeft iemand ervaring in groningen?
gr Annet
-
Ender
- Transgender
jup. zodra je toegang hebt tot het verborgen gedeelte kan je mijn draadje lezen over mijn ervaring tot nu toe met het UMCG