Veel plezier. Laat je nog weten hoe het was?jesse schreef:Leuk te lezen!
Ik denk dat ik er volgende week maar eens heen ga!
Tentoonstelling Ik, man/vrouw
-
Mellaney
Re: Tentoonstelling Ik, man/vrouw
Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen!
-
Anon20190712
Dankje, en zal ik doen 
-
Ted
Thx! Ga in februari naar Haarlem.
-
Paul
In het magazine van de Zij aan Zij (lesbienne glossy) van januari stond een artikeltje in over de tentoonstelling.
-
Kiyo
Ik ga volgende week naar deze tentoonstelling. Ben erg benieuwd! ^^
-
Anon20190712
Ik moet helaas nog effies wachten (rot griep!!!) dus ik ga ook op z'n vroegst volgende week...
Was het artikeltje in de Zij aan Zij positief?
Was het artikeltje in de Zij aan Zij positief?
-
Amber-B
Ik ga waarschijnlijk eind februari met 2 queer activistische vrienden van me 
Some girls have a penis...some boys don't.
-
Paul
Het artikel in Zij aan Zij was zeker positief. Het was niet zo'n groot artikel, maar wel met het aanraden de tentoonstelling te gaan zien.
Zelf moet ik ook nog steeds tijd maken om m te gaan zien, ik ga kijken of ik deze maand kan gaan
Zelf moet ik ook nog steeds tijd maken om m te gaan zien, ik ga kijken of ik deze maand kan gaan
-
Ted
Ik ben 9 februari in Haarlem, en dan ga ik erheen. Het Dolhuys is wel een 'heftig' museum over de geschiedenis van de psychiatrie. Zelf werk ik al 20 jaar in de psychiatrie.
Heftig in de zin van leed in de geschiedenis en in het heden. Het is vast mogelijk om alleen de tijdelijke expo te bezoeken. Ben benieuwd. Als ik geweest ben zal ik schrijven over mijn ervaring!
Heftig in de zin van leed in de geschiedenis en in het heden. Het is vast mogelijk om alleen de tijdelijke expo te bezoeken. Ben benieuwd. Als ik geweest ben zal ik schrijven over mijn ervaring!
-
Anon20190712
Een vriendin van me is er heen geweest, en ze vond het heel erg interessant!
Het heeft voor een heel positief gesprek gezorgd over gender, en ik durfde daardoor ook voor het eerst haar een beetje te vertellen over mijn eigen zoektocht. Ze heeft de rest van het museum ook bekeken, en vond dat inderdaad erg heftig.
Ik heb zelf in de verslavingszorg en psychiatrie gewerkt, dus ik ben ook wel erg nieuwschierig naar de rest van het museum.
De 'ik man/vrouw' tentoonstelling is blijkbaar niet erg groot, maar wel erg indrukwekkend.
Ik heb echt zin er heen te gaan!
Het heeft voor een heel positief gesprek gezorgd over gender, en ik durfde daardoor ook voor het eerst haar een beetje te vertellen over mijn eigen zoektocht. Ze heeft de rest van het museum ook bekeken, en vond dat inderdaad erg heftig.
Ik heb zelf in de verslavingszorg en psychiatrie gewerkt, dus ik ben ook wel erg nieuwschierig naar de rest van het museum.
De 'ik man/vrouw' tentoonstelling is blijkbaar niet erg groot, maar wel erg indrukwekkend.
Ik heb echt zin er heen te gaan!