Hoi Mr.X,Mr.X schreef: 27 jan 2018, 17:55Yup, that's my point...Kwam ook nog nooit, een man tegen die me vertelde: By the way ik heb een micropenis
Hoezo niet? Je kunt best sociaal zijn met allerlei mensen die je verleden niet kennen? Ik snap je correlatie tussen sociaal leven en stealth niet.Met andere woorden: Kende je een zeer sociaal leven, voor, tijdens en na je transitie, dan is stealth volgens mij geen aanrader.
En dat jezelf zijn, daar zijn we het over eens. Ik denk dat dat het ultieme doel is voor elke transgender. Het verschil zit hem in hoe iemand zich zelf kan zijn. De een kan dit zijn door 'stealth' te leven, de ander out-and-proud, en de ander met een tussen weg. Whatever keeps ya boat afloat, I say![]()
Je sociaal leven: Vrienden uit het verleden en heden, buren, familie, kennissen, collega's, lotgenoten, ex partner, nieuwe partner, familie partner, vrienden partner, schoolvrienden, enz,.......... Die mijn verleden wel kennen. En die dankbaar zijn gebleven in mijn sociaal leven ( al die mensen kun je toch niet monddood maken omdat je trans-gender bent ).
Grtz Nick