Verplicht zwemmen, onregelmatige menstruatie etc

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
patricia60

Re: Verplicht zwemmen, onregelmatige menstruatie etc

Bericht door patricia60 »

Wat een ramp. Ik kan me de situatie inbeelden en als ik daar verder over nadenk dan zou ik gewoon knettergek worden.
Ik zou trouwens ook niet weten hoe je zo'n zaak moet aanpakken. Ik ben Belgisch en vermoed dat zo'n situatie misschien op en andere manier zou worden aangepakt.
Heel erg verdrietig ben ik.
Hou je sterk (gemakkelijker gezegd dan gedaan).

Groetjes,

Patricia.
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Lieve, dit ga je niet vol houden, zoek hulp anders hebben je kinderen over een jaar geen moeder meer.
Liefs, Jannet
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Paul

Bericht door Paul »

Hi Esther,

wat een gedoe op die school zeg.
Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar bij Danaekurver verkopen ze speciale zwemsuites voor FtM's, maar ik weet natuurlijk niet of de school dit gaat toestaan. Deze suites drukken de borsten plat, en er kan een prothese in gedragen worden.

En wat betreft onregelmatige menstruatie, is het op die dag mogelijk om voor dat ene uur preventief een tampon in te brengen? Just to be sure.
Dat laatste is niet ech leuk voor je zoon, natuurlijk, ik weet precies hoe onnatuurlijk dat voelt, maar het houdt wel de angst weg dat er in eens bloed gaat vloeien.
En door pilgebruik hóeft er niet heel veel te veranderen, maar het kan natuurlijk wel. Misschien bij de huisarts informeren over ho en wat?

Hopelijk kom je ereen beetje uit, want dit is frustrerend en voor jullie beiden niet vol te houden.

Overigens; is je zoon ook actief op dit forum? Misschien helpt het hem om 'lotgenoten' te schrijven?