De wekker gaat al vroeg, maar ik ben nog eerder wakker. Buikkramp heeft me het merendeel van de nacht wakker gehouden en ook hier wordt ik nu wakker van. Nogmaals op de wc eruit gooien wat eruit wil en nog even in bed gaan liggen.
Ik voel me zo misselijk en naar dat ik niet de behoefte had mijn laatste ontbijtje beneden in het restaurant te gaan nuttigen.
Mijn moeder is dus wat gaan eten en bestelde mijn eten voor op de kamer.
Ik kreeg een grote kom heldere boullion op de kamer geserveerd. De soep was goed heet en lekker op smaak (voor de mensen die niet van scherp eten houden misschien een tikje te).
Ik was bijna op de bodem van die kom soep toen mijn wekker begon te zeuren. Het was tijd voor de swiffer...
Hier zag ik als een berg tegenop, maar het moest... dus schouders eronder en ff doorbijten.
Het goedje afmeten ging redelijk makkelijk met de maatvoering op het flesje. Daarna de cola erbij en ff roeren.
De smaak viel me alles mee. Lekker is het niet, maar met een goede dosis cola is het zeker binnen te houden.
En nu maar wachten.
Ik had de avond ervoor nog Jill haar dagboek zitten teruglezen en kwam ook daar het stukje over de swiff tegen.
Net als Jill brak bij mij het moment aan waarop ik begon te twijfelen of ik het wel goed had gedaan, want er gebeurde niks...
En nog geen moment later een enorme aandrang om op het toilet te gaan zitten.
Het merendeel van de ochtend heb ik hier doorgebracht. Pas ruim in de middag dorste ik van de wc-pot af. Een paar uur later alweer toe aan dosis nr twee.
Ik moet wel even duidelijk vermelden dat ondanks dat de lange wc zit niet echt fijn is voor de billen en benen, de swiff geen nare dingen met je buik doet. In tegendeel zelfs, de buikkramp nam redelijk snel af na het innemen van het goedje.
Ik had geen trek meer in avondeten en heb me dus vandaag staande gehouden op een grote kom soep, 5flessen water met supplementen die je van Chett meekrijgt en 2 flessen water zonder deze toevoeging.
Nu laat op de avond is het eindelijk een beetje rustig daar beneden. Ik hoop ook dat het rustig blijft, want dan kan ik zo tenminste een aantal uurtjes slaap pakken.
Over ff ruim 12 uur wordt ik al opgehaald door de chauffeur van dr chettawut. :happy-jumpeveryone:
Nu toch wel wat gespannen aan het worden.
Morgen ochtend lekker ff de zorgen van me afspoelen en uitgebreid douchen. Daar knap ik altijd flink van op.
Voor nu kruipt deze meid lekker in haar mandje.
Dikke knuffel,
Vera :romance-heartsfade: