Altijd commentaar en altijd gelijk

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Merle

Re: Altijd commentaar en altijd gelijk

Bericht door Merle »

Misschien is het dan een idee om één van de reactiefilters van WordPress (WordPress.org, WordPress.com) te gebruiken? Daarmee kan hij dan misschien nog steeds op je blog komen, wat misschien ook wel weer fijn is aangezien hij dan niet per se iets door hoeft te hebben, maar jij hoeft dan in ieder geval zijn reacties niet meer te modereren en dus ook niet te lezen.

Maar wel hartstikke vervelend dat je met zo'n persoon te maken hebben, hoor. Vermijden en negeren, zoals iedereen eigenlijk al aangaf, is inderdaad het beste, maar makkelijk is het natuurlijk niet altijd.
Met veel liefs,
Merle
Enquist

Bericht door Enquist »

Nou, de commentaren worden gemodereerd dus als hij schrijft komen ze niet meteen op het blog. Ik kan ze dan in het admin panel als spam aanmerken en hij wordt met dat email adres geblockt (helaas niet op IP).

Ik ben nou inderdaad naar Tumblr aan het kijken.
Argue for your limitations, and sure enough, they're yours. Richard Bach
Merle

Bericht door Merle »

Enquist schreef:Nou, de commentaren worden gemodereerd dus als hij schrijft komen ze niet meteen op het blog. Ik kan ze dan in het admin panel als spam aanmerken en hij wordt met dat email adres geblockt (helaas niet op IP).
Maar dat kan als het goed is wel:
Comment Blacklist

When a comment contains any of these words in its content, name, URL, e-mail, or IP, it will be marked as spam. One word or IP per line. It will match inside words, so "press" will match "WordPress". This text box acts the same as "When a comment contains any of these words..." except comments which match these words will be deleted without warning. You may want to use this as a last resort, as genuine comments can end up deleted (WordPress 1.5 and later)
Enquist schreef:Ik ben nou inderdaad naar Tumblr aan het kijken.
Wat natuurlijk ook een optie is. ;)
Met veel liefs,
Merle