Beste mensen
De voorverkoop van het nieuwe fotoboek ‘GOED GELUKT’ (verhaal van een transman) is van start gegaan!
De verwachting is dat het boek in april in de winkels zal liggen maar nu kun je het alvast bij voorinschrijving met korting kopen. Je betaalt dan geen 34 euro maar 27,50.
Het boek begint bij het starten van de hormoonbehandeling en eindigt bij het vaderschap van Ernst. Iedere maand heb ik van Ernst een portret gemaakt waardoor subtiele veranderingen die tijdens de transitie plaatsvonden werden vastgelegd. Ook maakte ik foto's van gewone (werk, dagelijks leven) en bijzondere gebeurtenissen (huwelijk, reis naar Lourdes, operaties, vaderschap) in het leven van Ernst.
De foto's zijn verzameld in een prachtig vormgegeven boek dat zich onderscheidt van andere publicaties met dit thema doordat het een beeldverslag is dat gedurende 2 jaar het hele veranderingsproces laat zien. Ik wil met dit project een groot publiek bereiken omdat ik hoop dat het boek zal leiden tot een grotere acceptatie van mensen die anders lijken te zijn.
Sla je slag want het gaat echt een gaaf boek worden.
Je kunt het boek bestellen via de inschrijfkaart in op mijn website:
http://grietjebouman.nl/index/16915150_Goed+Gelukt.html" target="_blank
of via mijn facebookpagina.
Wil je liever een 'echte' bestelkaart, stuur me dan even je adres dan zorg ik dat je er een (of meer) krijgt.
Op 5 mei zal er een boekpresentatie zijn met daaraan gekoppeld een tentoonstelling in restaurant Goed Proeven te Arnhem.
Groet, Grietje Bouman