Foldertje neerleggen over genderdysforie,even laten lezen, en dan zeg je erachteraan, dat gaat over mij
Is het ijs gebroken iig
Joyy
ouders
-
Fay
-
Kilian
Re: ouders
ik zat met me moeder tv te kijken.. ff wachten tot me vader weg zou zijn want ik wilde niet dat hij er eerst bij was ivm uitlacherij en al dat soort dingen.
toen heb ik het zo tegen me moeder verteld. we kennen al een transgender dus was het allemaal snel duidelijk.
ehmm tja ouders en zusje accepteren het gewoon alleen heeft mn vader het zogenaamd grappige idee om heel leuk duidelijk te maken dat hij het leuk zou vinden als ik hakken en rokjes aan zou trekken -_-" niet omdat hij me niet accepteerd maar meer omdat hij denkt dat ik dat grappig vind... dan kan je het hem 100 keer vertellen dat ik dat niet leuk vind maar hij blijft het leuk vinden.. achja
toen heb ik het zo tegen me moeder verteld. we kennen al een transgender dus was het allemaal snel duidelijk.
ehmm tja ouders en zusje accepteren het gewoon alleen heeft mn vader het zogenaamd grappige idee om heel leuk duidelijk te maken dat hij het leuk zou vinden als ik hakken en rokjes aan zou trekken -_-" niet omdat hij me niet accepteerd maar meer omdat hij denkt dat ik dat grappig vind... dan kan je het hem 100 keer vertellen dat ik dat niet leuk vind maar hij blijft het leuk vinden.. achja
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
-
Antonnie
ik heb ook zoon vader (-.-)
ben ook bang dat als ik vertel wat er gaande is dat hij me zal uitlachen, denk wel dat hij het zou accepteren omdat ik zo mijn hele leven al gedraag zoals nu
maar ben wel bang voor zijn reactie que uitlacherlij en grapjes. eigenlijk hetzelfde voor mijn broer
ze maken graag grapjes over me -.-
ben ook bang dat als ik vertel wat er gaande is dat hij me zal uitlachen, denk wel dat hij het zou accepteren omdat ik zo mijn hele leven al gedraag zoals nu
maar ben wel bang voor zijn reactie que uitlacherlij en grapjes. eigenlijk hetzelfde voor mijn broer
ze maken graag grapjes over me -.-
-
Kilian
het is echt irritant maar ben toch uiteindelijk wel blij dat hij het weet..
en je broer zal even moeten wennen denk ik, hij heeft een broertje ipv een zusje maar komt zeker goed.
en van dat grapjes maken moeten we dan maar doorstaan
altijd beter dan niet geaccpeteerd worden daar ben ik me
zeker bewust van.
en je broer zal even moeten wennen denk ik, hij heeft een broertje ipv een zusje maar komt zeker goed.
en van dat grapjes maken moeten we dan maar doorstaan
zeker bewust van.
-
Antonnie
je hebt je profiel foto veranderd 
je zit er daar heel anders uit
je zit er daar heel anders uit
-
Kilian
ja deze is wat recenter dan de vorige maar kon eerst geen goede foto vinden die er beetje normaal uitzag in zo'n klein formaat xD
-
Minne
Ah ja dat is wel een beetje een vader ding ja..mijn vader is nu helemaal blij omdat dit-in zijn ogen-betekent dat ik vast op een dag met een mooi meisje thuis kom in plaats van met een gozer, en schoondochters zijn altijd beter dan schoonzoons xDD Dus hij maakt daar nu steeds grapjes over, of dat ik me nu wel in voetbal moet verdiepen enzo, haha. Misschien is het gewoon hun manier om met dit soort dingen om te gaan, ik herken het wel een beetje, ik maak zelf ook graag grapjes van dingen, alsof het beter word als je erom kunt lachen ofzo. Neem het ze niet te kwalijk 
-
Anne1957
Geen enkel probleem gehad met mijn schoonouders, of zoals mijn schoonvader het kernachtig samenvatte 'nou en?' Eigen ouders hadden problemen kunnen geven maar die zijn overleden.
Zie ook: http://annemarijeblog.wordpress.com/
-
Paul
Mijn vader reageerde oké, meer met zo'n houding van 'als jij maar gelukkig wordt', en mijn moeder reageerde werkelijk fantastisch door te zeggen dat ze het eigenlijk al wist, en dat ze het heel erg vond dat ik me ervoor schaamde.
Mijn zus reageerde eigenlijk net zoals mijn moeder, ze trekt me er doorheen als ik er onzeker over ben.
En mijn opa en oma (81 en 86) zijn werkelijk geweldig, ze steunen me helemaal en begrijpen hoe ik me voel.
Rijker kan een mens niet zijn lijkt me
Mijn zus reageerde eigenlijk net zoals mijn moeder, ze trekt me er doorheen als ik er onzeker over ben.
En mijn opa en oma (81 en 86) zijn werkelijk geweldig, ze steunen me helemaal en begrijpen hoe ik me voel.
Rijker kan een mens niet zijn lijkt me
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar