Hoe hebben jullie dit ervaren? hoelang na de operatie kon je een orgasme krijgen? volgende week heb ik weer een checkup dus ga dan het ook navragen, maar heb liever een antwoord van ervaring deskundigen.
Gevoel oefenen
-
denice_d_r
Re: Gevoel oefenen
Hi, ik ben nu 8 weken na mijn SRS en ik moet 'oefenen' van mijn arts (Kanhai) maar ik vraag me even af hoe dit bij jullie verliep, ik merk dat alles goed functioneert en dat ik opgewonden word en bepaalde bewegingen fijn vind en andere minder. maar ik kom nog niet helemaal dicht bij een orgasme en vind het ook moeilijk in te schatten wanneer mijn lichaam 'geil' is, als je snap wat ik bedoel.
Hoe hebben jullie dit ervaren? hoelang na de operatie kon je een orgasme krijgen? volgende week heb ik weer een checkup dus ga dan het ook navragen, maar heb liever een antwoord van ervaring deskundigen.
-
Alice
Dit kan bij ieder anders zijn. Bij de een gaat het snel een ander na een tijd en bij sommigen nooit. Bij mij duurde het toch nog een tijdje voordat. Vaak moet er nog een knop om gezet worden tussen de oortjes.denice_d_r schreef: 05 jan 2022, 22:28 Hoe hebben jullie dit ervaren? hoelang na de operatie kon je een orgasme krijgen?
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
"Computer Says No"
-
tartangirl
- Voornaamwoorden: zij/haar
Ben achteraf vrij lang androcur blijven slikken en dit was wel een factor tijdens het vrijen en het krijgen van een orgasme.
Nu een paar jaar geleden ben ik overgegaan op de estrogel en ben gestopt met de androcur.
Alsof de dijken doorbraken......heb een tweetal relaties gehad en het was in 1 woord fantastisch.
Ben nu een paar jaar op me zelf en ook dat levert geen problemen op....en meer ga ik er niet over zeggen...
Geef jezelf de tijd en vergeet niet dat als je lekker relaxed in je koppie bent je ook makkelijker jezelf kan laten gaan......bye bye...and enjoy!!!!!
Nu een paar jaar geleden ben ik overgegaan op de estrogel en ben gestopt met de androcur.
Alsof de dijken doorbraken......heb een tweetal relaties gehad en het was in 1 woord fantastisch.
Ben nu een paar jaar op me zelf en ook dat levert geen problemen op....en meer ga ik er niet over zeggen...
Geef jezelf de tijd en vergeet niet dat als je lekker relaxed in je koppie bent je ook makkelijker jezelf kan laten gaan......bye bye...and enjoy!!!!!
-
anne1
Nog even een vraagje van mij. Heb je inspraak in welk stukje van de eikel de clitoris gemaakt wordt? De plek die "normaal gesproken" wordt gebruikt, is bij mij veel minder gevoelig dan voorop. Ben alvast wat aan het oefenen met een elektrische tandenborstel en er zo ook achter gekomen.
-
denice_d_r
Hi, nee ik heb hier geen inzicht in gehad.anne1 schreef: 06 jan 2022, 19:25 Nog even een vraagje van mij. Heb je inspraak in welk stukje van de eikel de clitoris gemaakt wordt? De plek die "normaal gesproken" wordt gebruikt, is bij mij veel minder gevoelig dan voorop. Ben alvast wat aan het oefenen met een elektrische tandenborstel en er zo ook achter gekomen.
-
anne1
Wel naar gevraagd?
-
Alice
Nee, je hebt daar geen inspraak in. De chirurg bepaalt de te gebruiken grote, plaatsing en waar op de beste wijze de zenuwbaan en bloedvaten verbonden kunnen worden (soms in samewerking met een neurochirurg).
Alice;
"Computer Says No"
"Computer Says No"
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Dat zijn inderdaad beslissingen die tijdens de operatie genomen worden. Technisch gezien is het mogelijk om tijdens een operatie de patient even wakker te maken om te vragen maar of er dan een weloverwogen beslissing uit komt is zeer twijfelachtig. En deze operatie is daar ook veel te zwaar en langdurig voor.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]