Wettelijke maximumbedragen?

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Julia1964

Re: Wettelijke maximumbedragen?

Bericht door Julia1964 »

Ik heb dit vorig jaar ook uitgezocht en VGZ een brief geschreven waarna ze wel vergoed hebben. Stuur me een pm dan Jannie die brief doorsturen misschien heb je er wat aan.
Gauloise

Re: Wettelijke maximumbedragen?

Bericht door Gauloise »

Emma schreef: 12 jan 2022, 17:47

Er is hier dus geen wettelijk maximumtarief voor. Ze kletsen maar wat.
Ik weet het ook niet, volgens mij hebben de mensen die ik aan de telefoon krijg doorgaans ongeveer evenveel verstand ervan als ik zelf (lees: geen). Ik krijg continu wat anders te horen en na door de Velsen & VGZ thread gelezen te hebben, lijkt het er meer op dat een restitutiepolis waar Velsen niet gecontracteerd is, 100% van het marktconforme tarief gaat vergoeden. In de thread (of het was weer een andere) werd gezegd dat ze daarvoor wel gewoon het passantentarief pakken wat ook o.a. de VU rekent en dat zou ongeveer gelijk zijn met wat Kanhai rekent. Dus wellicht is alle hoop nog niet verloren? De medewerkster van Velsen zou me nog terugbellen na met Kanhai zelf gesproken te hebben en ik zal bij dat gesprek nog even vragen naar een offerte en daarmee weer de verzekeraar gaan bellen.

Julia1964 schreef: 12 jan 2022, 18:47 Ik heb dit vorig jaar ook uitgezocht en VGZ een brief geschreven waarna ze wel vergoed hebben. Stuur me een pm dan Jannie die brief doorsturen misschien heb je er wat aan.
Ik heb je thread, zoals net gezegd, idd gelezen en er eea van geleerd. Bedankt voor het aanbod, mocht het uiteindelijk zover komen, zal ik daar zeker gretig gebruik van maken.