Het humor draadje
-
Anon20180501
Re: Het humor draadje
Ha, ik heb voor het eerst in mijn digitale leven 2 'Vrienden'..

-
Lindsay
Heb je daar spijt van dan?
Don't dream your life, live your dream
Wees jezelf, er zijn al andere genoeg
-
Lindsay
Je weet het toch, vrienden/vriendinnen kies je zelf familie..................................
-
Freetouch
volgens mij heb je er veel meer!Daniéla schreef:Ha, ik heb voor het eerst in mijn digitale leven 2 'Vrienden'..![]()
X
“good enough”
-
Lindsay
Nu breekt mijn klomp
-
Freetouch
-
Anon20180501
Oh, ik héb wel veel vrienden hoor, maar die zijn nog slechter met de computer dan ik, die vinden mij nooit!
Mijn Familie was heel makkelijk; "Komt ze eraan Oma?", doe de hond de groeten, tot volgende week.
Wel ff van tevoren bellen want tja.. Het blijft toch je broer hè. eej... had ome Nol niet 2 zonen die
een beetje dicht hier in de buurt woonden? (Tilburgs blijf je altijd horen.
)
Kan ik ze even bellen en vragen of we een keer samen als Mannen onder elkaar de stad onveilig zullen gaan maken.
Ik weet een leuke tent zei de gek! (ging een klein beetje anders, maar ja..
)
"Daar wordt nooit gevochten door de homo's en lesbische wijven", zei hij. (What?! en de rest van de familie zit er ook?
)
oh, en transgenders sukkel? Ik dacht ik kom al veel langer als jou in die tenten, de homotent ernaast (Nu samen één) was jarenlang
een soort van stamkroeg van mij en de hele avond liep alles wat god heeft geschapen (soms daarbij geholpen) bij elkaar over de vloer.
Geen bijhouden aan maar als daar geen transgender tussen heeft gezeten dan zou ik bijna gaan geloven dat ze dus echt niet bestaan..
Dit zijn eigenlijk de laatste herinneringen die ik heb aan mijn familie. Bijna helemaal waar en een beetje gerommeld met de chronologie.
Maar de strekking..! ik ben blij dat ik van ze af ben...
Ik heb nog een tijdje geprobeerd om de band te behouden, maar als je niets wil weten over en van mij dan zal je me misschien ook wel
niet willen - leren - kennen? En dat gold dan voor alle - ik moet een beetje gokken - 35 nakomelingen - van mijn ouders.
Die het mijn moeder trouwens heel moeilijk hebben gemaakt. Zij accepteerde me wel maar dan stond ze wel tussen mij en de rest in.
Ik begreep het wel dat ze liever niet tegen de rest inging... Dat gaat beslist niet lekker zitten.
Ik weet ook niet waarom ik dit vertel.. Nou ja, een biertje dan maar.
x Daniéla
Mijn Familie was heel makkelijk; "Komt ze eraan Oma?", doe de hond de groeten, tot volgende week.
Wel ff van tevoren bellen want tja.. Het blijft toch je broer hè. eej... had ome Nol niet 2 zonen die
een beetje dicht hier in de buurt woonden? (Tilburgs blijf je altijd horen.
Kan ik ze even bellen en vragen of we een keer samen als Mannen onder elkaar de stad onveilig zullen gaan maken.
Ik weet een leuke tent zei de gek! (ging een klein beetje anders, maar ja..
"Daar wordt nooit gevochten door de homo's en lesbische wijven", zei hij. (What?! en de rest van de familie zit er ook?
oh, en transgenders sukkel? Ik dacht ik kom al veel langer als jou in die tenten, de homotent ernaast (Nu samen één) was jarenlang
een soort van stamkroeg van mij en de hele avond liep alles wat god heeft geschapen (soms daarbij geholpen) bij elkaar over de vloer.
Geen bijhouden aan maar als daar geen transgender tussen heeft gezeten dan zou ik bijna gaan geloven dat ze dus echt niet bestaan..
Dit zijn eigenlijk de laatste herinneringen die ik heb aan mijn familie. Bijna helemaal waar en een beetje gerommeld met de chronologie.
Maar de strekking..! ik ben blij dat ik van ze af ben...
Ik heb nog een tijdje geprobeerd om de band te behouden, maar als je niets wil weten over en van mij dan zal je me misschien ook wel
niet willen - leren - kennen? En dat gold dan voor alle - ik moet een beetje gokken - 35 nakomelingen - van mijn ouders.
Die het mijn moeder trouwens heel moeilijk hebben gemaakt. Zij accepteerde me wel maar dan stond ze wel tussen mij en de rest in.
Ik begreep het wel dat ze liever niet tegen de rest inging... Dat gaat beslist niet lekker zitten.
Ik weet ook niet waarom ik dit vertel.. Nou ja, een biertje dan maar.
x Daniéla
-
Lindsay
Daniéla, een biertje is niet mijn smaak maar ik wil je die best inschenken.
Neem ik wel een mix drankje of mijn rood wijntje
Neem ik wel een mix drankje of mijn rood wijntje
-
Anon20180501
De helft is al geregeld. Wat gaat dat eigenlijk makkelijk.
Proost!
Proost!
-
Lindsay
Santé