Wat is je laatste aankoop?
-
Alexis
Re: Wat is je laatste aankoop?
Ach, de hakhoogte valt in de praktijk heel erg mee. Je kunt er prina de hele dag op lopen. Ze zijn ook lekker stabiel doordat de hak zo dik is. Daarnaast heb ik ze in de sale gekocht. Anders waren ze me echt veel te duur 
-
Anouk
Lemonade van Beyoncé en 8 kleuren nagellak van de Hema
Nothing changes as everything changes
-
AnjaE
Goed bezig!Alexis schreef:Ze zijn ook lekker stabiel doordat de hak zo dik is.
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Brede hakken hebben door hun stabiliteit op de ondergrond een eigen wil. Bij iedere stap richt de schoen zich op de grond en dat betekent afhankelijk van de hakhoogte dat je voet en dus je enkel een flink stuk opzij wordt geknikt. Een schoen met een smalle hak blijft rechter onder je voet zitten, die geeft dat probleem dus niet. Daarom wordt er ook wel gezegd dat naaldhakken uiteindleijk minder slecht voor je enkels zijn, het stabiliteitsprobleem dat je daar mee hebt, daar kun je je enkels op trainen. Eigenlijk net zoals schaatsers dat doen, met hoge noren.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
AnjaE
Dan heb ik nog veel te trainen, ik was hopeloos met noren... ;-/Emma schreef:het stabiliteitsprobleem dat je daar mee hebt, daar kun je je enkels op trainen. Eigenlijk net zoals schaatsers dat doen, met hoge noren.
-
Alexis
Gelukkig gaan naaldhakken me ook prima af, maar toch loopt een dikkere hak prettiger in mijn beleving. Maar misschien komt dat doordat ik de hobbelige straatjes niet actief opzoek 
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Ach, je voorvoet is wel weer stabiel, dat mis je met noren. Dus je kunt beginnen met oefenen met stistaan, ook dat lukt je met noren niet... Ik ben begonnen met een paar erg lelijke enkellaarsjes, met een smalle sleehak. Dat werkte best goed. Stabiel genoeg om niet steeds onderuit te gaan, maar smal genoeg om wel te wennen aan het feit dat je je enkels recht moet zien te houden.
Met hobbelige straatjes heeft het niet zoveel te maken. Punt is dat je je voet nooit loodrecht op straat neerzet. Brede hakken geven je een gevoel van stabiliteit, dat loopt prettiger, maar zoals gezegd, op den duur is het voor je enkels nog minder fijn dan smalle hakken.
Met hobbelige straatjes heeft het niet zoveel te maken. Punt is dat je je voet nooit loodrecht op straat neerzet. Brede hakken geven je een gevoel van stabiliteit, dat loopt prettiger, maar zoals gezegd, op den duur is het voor je enkels nog minder fijn dan smalle hakken.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Anon20180501
Daardoor slijten brede hakken schuin af, na een tijdje loop je dus eigenlijk weer recht...Punt is dat je je voet nooit loodrecht op straat neerzet.
-
SophiaW
Ik heb net een bh bestelt bij de hunkemöller maar eigenlijk denk ik dat mijn borsten toch nog te klein ervoor zijn
Ik wordt wel heel blij als het wel goed past haha! (:
Ik heb een 80A push-up voorgevormde beugel bh gekocht.
Ik wordt wel heel blij als het wel goed past haha! (:
Ik heb een 80A push-up voorgevormde beugel bh gekocht.
-
Bregje
Ik draag ook 80a push up en heb nauwelijks borsten. Het beetje dat je hebt wordt wel prima gevormd door die bh dus ik ben er heel blij mee