Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Alexis

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Alexis »

Ach, de hakhoogte valt in de praktijk heel erg mee. Je kunt er prina de hele dag op lopen. Ze zijn ook lekker stabiel doordat de hak zo dik is. Daarnaast heb ik ze in de sale gekocht. Anders waren ze me echt veel te duur ;)
Anouk

Bericht door Anouk »

Lemonade van Beyoncé en 8 kleuren nagellak van de Hema
Nothing changes as everything changes
AnjaE

Bericht door AnjaE »

Alexis schreef:Ze zijn ook lekker stabiel doordat de hak zo dik is.
Goed bezig! :D En die dikke hak is een groot pluspunt lijkt me. Ik zou het zelf iig wel nodig hebben, gezien mijn 'hypermobiele' enkeltjes... Geen stiletto's voor mij ;-/
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Brede hakken hebben door hun stabiliteit op de ondergrond een eigen wil. Bij iedere stap richt de schoen zich op de grond en dat betekent afhankelijk van de hakhoogte dat je voet en dus je enkel een flink stuk opzij wordt geknikt. Een schoen met een smalle hak blijft rechter onder je voet zitten, die geeft dat probleem dus niet. Daarom wordt er ook wel gezegd dat naaldhakken uiteindleijk minder slecht voor je enkels zijn, het stabiliteitsprobleem dat je daar mee hebt, daar kun je je enkels op trainen. Eigenlijk net zoals schaatsers dat doen, met hoge noren.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
AnjaE

Bericht door AnjaE »

Emma schreef:het stabiliteitsprobleem dat je daar mee hebt, daar kun je je enkels op trainen. Eigenlijk net zoals schaatsers dat doen, met hoge noren.
Dan heb ik nog veel te trainen, ik was hopeloos met noren... ;-/
Alexis

Bericht door Alexis »

Gelukkig gaan naaldhakken me ook prima af, maar toch loopt een dikkere hak prettiger in mijn beleving. Maar misschien komt dat doordat ik de hobbelige straatjes niet actief opzoek :)
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Ach, je voorvoet is wel weer stabiel, dat mis je met noren. Dus je kunt beginnen met oefenen met stistaan, ook dat lukt je met noren niet... Ik ben begonnen met een paar erg lelijke enkellaarsjes, met een smalle sleehak. Dat werkte best goed. Stabiel genoeg om niet steeds onderuit te gaan, maar smal genoeg om wel te wennen aan het feit dat je je enkels recht moet zien te houden.

Met hobbelige straatjes heeft het niet zoveel te maken. Punt is dat je je voet nooit loodrecht op straat neerzet. Brede hakken geven je een gevoel van stabiliteit, dat loopt prettiger, maar zoals gezegd, op den duur is het voor je enkels nog minder fijn dan smalle hakken.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Punt is dat je je voet nooit loodrecht op straat neerzet.
Daardoor slijten brede hakken schuin af, na een tijdje loop je dus eigenlijk weer recht... :)
SophiaW

Bericht door SophiaW »

Ik heb net een bh bestelt bij de hunkemöller maar eigenlijk denk ik dat mijn borsten toch nog te klein ervoor zijn :oops:
Ik wordt wel heel blij als het wel goed past haha! (:
Ik heb een 80A push-up voorgevormde beugel bh gekocht.
Bregje

Bericht door Bregje »

Ik draag ook 80a push up en heb nauwelijks borsten. Het beetje dat je hebt wordt wel prima gevormd door die bh dus ik ben er heel blij mee ;)