Een mens mag prima alleen zijn. Alleen de personen in dit programma hebben allemaal aangegeven dat ze iemand zoeken, dus zij zijn liever niet alleen. En daar gaat het om.Net of een mens niet alleen mag zijn.
Overigens weet ik nog niet wat ik van het programma moet denken. Ze hameren zo op assertief zijn. En ik snap waarom dat belangrijk is, want dan heb je zelfvertrouwen, en dat helpt bij het vinden van iemand. Maar ze lijken geen rekening te houden met persoonlijkheidsverschillen. Mogen er dan geen mensen zijn die niet haantje de voorste zijn? Laat iedereen in z'n waarde, en dat lijken ze niet altijd te doen. Maar goed.
Het hele date gebeuren laten ze wel goed en eerlijk zien. En ik zie nu ook dat het er op lijkt dat transvrouwen toch meer weerstand tegenkomen dan transmannen. Homofobie speelt daar een grote rol in. Alsof je als man minder mannelijk bent wanneer je een vriendin hebt die ooit als jongen is geboren. Belachelijk, maar zo zien ze dat. En dat is jammer.
Ik zie wel dat ze alle vijf hartstikke leuke, kleurvolle mensen zijn en ik hoop dan ook echt dat ze allemaal iemand vinden die ze gelukkig maakt.