Ervaring/tips gezichtsontharing?

Barbarella

Re: Ervaring/tips gezichtsontharing?

Bericht door Barbarella »

Ja dat weer ik. Maar er is een verschil tussen een verbrand haar luchtje en een stank waar je bijna van gaat kokhalzen. de afgelopen behandeling rook ook licht naar verbrand haar en heeft erg veel weggehaald, de behandeling daarvoor stonk echt en heeft weinig weggehaald. Mijn huid is ook langer dan een week zwaar geiiriteert geweest en dat was nu ook op dag twee al veel beter.

Die trut van vorig jaar heeft gewoon lopen prutsen.

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Robyn

Bericht door Robyn »

Ik wil ook zsm beginnen met gezichtsontharing, kent iemand een goede in gelderland?
Groetjes,
Robyn
Veronica

Bericht door Veronica »

Meow8 schreef:Ik wil ook zsm beginnen met gezichtsontharing, kent iemand een goede in gelderland?
Ik ken er geen een maar het is wel zo dat voor dat je groen licht hebt voor de HRT je eventuele ontharing zelf moet betalen.
Afbeelding
Robyn

Bericht door Robyn »

Ja dat weet ik, ben ook even aan het oriënteren, groen licht kan nog lang duren. Ik zou graag er zsm aan beginnen.
Groetjes,
Robyn
Alexandra

Bericht door Alexandra »

Barbarella schreef:Die trut van vorig jaar heeft gewoon lopen prutsen.
Dat heb ik ook een aantal maal gemerkt. Zelfs bij een huidtherapeut. Ik moest bijvoorbeeld zelf uit gaan leggen dat je met de richting van het haar mee moet flitsen, dus aan weerszijden van je lip moet je het handvat gebogen en in een hoek worden gedrukt omdat de haren daar "plat" en gebogen naar beneden groeien, ook als je ze scheert. Niet geluisterd, niet gedaan, gewoon dat handvat in een hoek van 90°op de huid... en nu 4 jaar laten zijn dat de plekken waar nog haartjes groeien. Bedankt he... nog nooit natuurkunde gehad natuurlijk, want anders wist je dat licht een rechte lijn aflegt, omdat dit de weg van de minste weerstand is. Nu knalt alles tegen de huid en kaatst terug en gaat slechts een klein deel de "bocht" om, en het haartje in. Te weinig om schade te veroorzaken.

:fpalm:

Soms moet je ook echt alles zelf doen hé... anders komt er echt niks van terecht... het is frustrerend want je denkt bij een echte huidtherapeut te zitten, met diploma's en zo.
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
Veronica

Bericht door Veronica »

Sasha schreef:
Barbarella schreef:Die trut van vorig jaar heeft gewoon lopen prutsen.
Dat heb ik ook een aantal maal gemerkt. Zelfs bij een huidtherapeut. Ik moest bijvoorbeeld zelf uit gaan leggen dat je met de richting van het haar mee moet flitsen, dus aan weerszijden van je lip moet je het handvat gebogen en in een hoek worden gedrukt omdat de haren daar "plat" en gebogen naar beneden groeien, ook als je ze scheert. Niet geluisterd, niet gedaan, gewoon dat handvat in een hoek van 90°op de huid... en nu 4 jaar laten zijn dat de plekken waar nog haartjes groeien. Bedankt he... nog nooit natuurkunde gehad natuurlijk, want anders wist je dat licht een rechte lijn aflegt, omdat dit de weg van de minste weerstand is. Nu knalt alles tegen de huid en kaatst terug en gaat slechts een klein deel de "bocht" om, en het haartje in. Te weinig om schade te veroorzaken.

:fpalm:

Soms moet je ook echt alles zelf doen hé... anders komt er echt niks van terecht... het is frustrerend want je denkt bij een echte huidtherapeut te zitten, met diploma's en zo.
In de richting van de haar dus bij de lip van boven naar beneden?

Want ik scheer tegen de haren in eigenlijk, altijd zo al gedaan. Maar dat is off-topic.
Afbeelding
Janice

Bericht door Janice »

Hoi,

zijn er mensen die ervaring hebben met deze kliniek ? http://www.polikliniekdeblaak.nl/" target="_blank op hun site bieden ze laser ontharing d.m.v twee soorten lasers aan, vroeg me af of een van jullie er misschien bekend mee is, de prijzen zien er best redelijk uit. En aangezien ik nog geen groen licht heb en het zelf moet bekostigen ben ik alvast zelf een beetje aan het neuzen.
Janny

Bericht door Janny »

Hoi Janice ik zie dat je uit Rotterdam komt dan zo ik ook eens informeren bij
Epilenium op de zorgboulevard van het Maasstad ziekenhuis daar laat ik namelijk
mijn gezicht behandelen en zijn dacht ik goedkoper dan de polikliniek de Blaak
Janice

Bericht door Janice »

Dank je wel, ik zal ze even googlen.
Alexandra

Bericht door Alexandra »

Zojuist weer een momentje met een flink aantal hele korte blonde haartjes die plotseling opkwamen, na een hele poos haarvrij te zijn. Even de pincet gepakt, fel licht (1500 watt) en een vergrotende spiegel om ze allemaal te pakken. Ze zijn weer even weg. Ja, alles wegkrijgen is vrijwel niet mogelijk. Zelfs huidtherapeuten geven geen garantie boven de 80% permanente verwijdering. Misschien na 10 jaar is het gebied zo vaak bewerkt, dat de haartjes er vanzelf de brui aan geven. Tot die tijd blijf je bezig...
Laatst gewijzigd door Alexandra op 13 mar 2014, 23:03, 2 keer totaal gewijzigd.
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb