thegirlinme schreef:Ja ikke.... maar ben de mogelijkheden voor Thailand aan het onderzoeken...
Maar zou toch het liefste pinile invertion met de esthetiek van Thailand hebben...
Dat kan... ik heb het uitgetest
maar ff serieus:
Alle methoden hebben hun nadelen: voor penile inversion geldt dat er onthaard moet worden, je krijgt die haren alleen nooit 100% blijvend weg, dus dan loop je toch kans op haargroei in je schede ....
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Voor Krefeld hoefde ik niet perse te ontharen en als ze het scrotum nodig zouden hebben verwijderde ze daarvan de haren dmv de schraaptechniek.
Ik vertrouw dat niet helemaal dus heb ik toch rondom (ruim gemeten) en mijn penisschacht laten epileren.
je hebt inderdaad nu een gecombineerd resultaat Arike, wat betekent dat voor de diepgang, die blijft hetzelfde neem ik aan?
Ach Die haren... dat is mijn minste zorg... Ik ken mezelf en het strakke Dialatieschema van Chet, gaat me never tot nooit niet lukken, maar hij krijgt me toch onder het met, in ieder geval voor andere dingen...
thegirlinme schreef:Ach Die haren... dat is mijn minste zorg... Ik ken mezelf en het strakke Dialatieschema van Chet, gaat me never tot nooit niet lukken, maar hij krijgt me toch onder het met, in ieder geval voor andere dingen...
jij gaat voor de totale makeover??
thegirlinme schreef:Ach Die haren... dat is mijn minste zorg... Ik ken mezelf en het strakke Dialatieschema van Chet, gaat me never tot nooit niet lukken, maar hij krijgt me toch onder het met, in ieder geval voor andere dingen...
Ja, daar ga ik voor, ik wil van mijn oude mij af... al zullen de meeste zeggen waarom??? maar dat is een gevoel dat ik toch niet kan uitleggen.
Ja, daar ga ik voor, ik wil van mijn oude mij af... al zullen de meeste zeggen waarom??? maar dat is een gevoel dat ik toch niet kan uitleggen.
oei... dat wordt pijn lijden voor je... sterkte en dikke knuf
Ik ken iemand die dat gedaan heeft en alleen maar overleefd heeft dankzij 24/7 3 weken lang een verpleegster op de kamer. Nog afgezien van die 16 (!) uur aan totale operatie tijd verdeelt over 2 dagen...
En een week lang delirium in het ziekenhuis, compleet met waanbeelden.
Brrrrr, van de helft zou ik al doodgaan...
Soms moet je door een hel om verder te komen.
Als je er voor staat zul je denken door die hel wil ik niet en kun je tevreden zijn met je huidige situatie...
Maar ik ben bereid die stappen wel te nemen omdat ik weet dat achteraf ik er alleen maar beter van word...
Zo ook met mijn SRS.. als ik de verhalen lees is het toch een enorme ingreep, maar ook hier word je er uiteindelijk beter van...
De pijn en de recovery is een tijdelijk iets... de pijn die ik nu heb al heel mijn leven. Het is dus geen keus...