Wachtlijst VUMC

Anon20180501

Re: Wachtlijst VUMC

Bericht door Anon20180501 »

Nu dacht ik dat die hele make-over zou inhouden een SRS, een borstoperatie en evt, FFS (niet nodig bij jou vind ik)
maar volgens mij klopt het niet helemaal wat ik dacht... :?

Melany?

Liefs Daniéla
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Hoi Daniele,

Jij zegt precies wat iedereen zegt.. Bij mij zou een SRS eigenlijk al genoeg zijn...
Technisch gezien hebben alle mensen daarin 100% gelijk...
Als ik een jurkje aantrek, me opmaak, en mijn mond hou, weet niemand dat ik een jongen ben, sterker nog, dan word er best wel eens naar me gefloten en er is ook wel eens een hand op mijn achterwerk terecht gekomen Grrrr. Dus dat is het niet...

De pest ben ikzelf... Als je al zoveel jaren in de spiegel gekeken hebt en dit koppie bij mij als een jongen hoort, dan weet ik niet wat dat als gevolg heeft als ik mijn SRS heb gehad?
Als jullie hormonen slikken, veranderd er heel veel... Bij mij is dat maar de vraag???? Die verandering is nodig voor jezelf acceptatie.
Ik denk ook dat het Psychisch is hoor, en wellicht is dat gevoel helemaal weg na mijn SRS...

Maar wat zou ik graag lippen hebben als Angelina Jolie, en zo kan ik nog wel 100 andere dingen opnoemen...
Maar zoals de mensen in mijn omgeving al zeggen, je bent al 100% meisje... :cry:

Alleen ikzelf zie dat niet...
Laatst gewijzigd door Freetouch op 21 aug 2013, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
“good enough”
Arike

Bericht door Arike »

Daniéla schreef:Nu dacht ik dat die hele make-over zou inhouden een SRS, een borstoperatie en evt, FFS (niet nodig bij jou vind ik)
en dat is al gauw 16 uur operatietijd bij elkaar

(ervan uitgaande dat geen hersteloperatie nodig is...)
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Arike

Bericht door Arike »

thegirlinme schreef:dan word er best wel nar me gefloten en er is ook wel eens een hand op mijn achterwerk terecht gekomen.
en dat laat jij zomaar toe???
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Raisa

Bericht door Raisa »

thegirlinme schreef:De pest is ikzelf... Als je al zoveel jaren in de spiegel gekeken hebt en dit koppie bij mij als een jongen hoort, dan weet ik niet wat dat als gevolg heeft als ik mijn SRS heb gehad?
Ik denk ook dat het Psychisch is hoor, en wellicht is dat gevoel helemaal weg na mijn SRS...
Hierom vind ik een FFS veel belangrijker dan een SRS: Niemand kan zien wat er in je broek zit maar hoe je jezelf in de spiegel ziet en hoe mensen je zien en aanspreken, dat zit in je gezicht.
Anon20180501

Hai Melany,

Gelukkig duurt het nog even voordat het zover is, dan heb je tenminste nog tijd om eens goed de noodzakelijkheid ervan en de voor en tegens tegen elkaar af te wegen.
Ik zelf werd ook al vaak aangezien als een vrouw en als zodanig aangesproken en behandeld, en toen wist ik zélf nog niet eens dat ik een vrouw was.
Natuurlijk heeft nooit iemand meer mij aangesproken als zijnde een man sinds ik omgegaan ben, de eerste 9 jaar nog zonder hormonen en die hebben zelfs nog positief effect op mijn toch al redelijk vrouwelijke looks.
Ik weet niet veel van FFS maar wat ik ervan hoor is dat de resultaten nogal povertjes zijn of doorgeschoten maar ook zeer risicovolle ingrepen. Dat gaat allemaal ook op voor het traject zonder FFS, dat klopt, maar bedenk wel goed of je dit werkelijk wil riskeren, nodig hebben doe je het absoluut niet al zie je dat zelf natuurlijk anders,
dat weet ik ook wel. Wat vind je vrouw er eigenlijk van?

Ik wens je veel wijsheid lieverd,

Daniéla
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Arike schreef:
thegirlinme schreef:dan word er best wel nar me gefloten en er is ook wel eens een hand op mijn achterwerk terecht gekomen.
en dat laat jij zomaar toe???
Verbaal ben ik best goed hoor, maar op dat soort momenten sla ik helemaal dicht...
Achteraf denk ik dan ik had dit en dat moeten doen.... maar op dat moment...

Ik zal daarom niet snel in jurkjes lopen want ik ben dan potentieel slachtoffer van verkrachting, en zou niet weten wat ik daartegen zou moeten doen... :oops:
“good enough”
Anon20180501

Zou een rok of jurk een verkrachting of aanranding werkelijk uitnodigen denk je, Melany?

Ik ben 3 x in mijn leven verkracht en alle drie de keer had ik geen rok of jurk aan...

Liefs Daniéla (die een tikje tegen haar kont als compliment ziet :) )
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Een tik is iets anders dan onzedelijk betasten...
“good enough”
Anon20180501

Daar heb je gelijk in...