androkur depressie

Anon20180501

Re: androkur depressie

Bericht door Anon20180501 »

Hai Fay

Zoals ik in het PM'tje al zei is het belangrijk dat je een zware depressie moet zien voor te blijven om tot rust te kunnen komen zodat je die gesprekken makkelijker aankunt. Ik zou het VUmc als ik jou was wel nog even 'aan het lijntje' houden door ze te vertellen dat je graag op gesprek wil komen maar eerst even orde op zaken moet stellen.

Doe verder rustig aan, niets moet momenteel, je hoeft ook geen knopen door te hakken, zorg eerst maar dat je mentaal aansterkt en rust vind. De rest komt later wel.

Je kan me altijd bellen en misschien moeten we maar eens een keer afspreken. Niet dat ik alles voor je kan oplossen maar ik kan wel met je meedenken en als afleiding dienen. Ik hoor het wel...

Houd moed en blijf hopen...

xxx Daniéla
Barbarella

Bericht door Barbarella »

Ik kan niets anders zeggen dan "Sterkte Fay ! ".

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Lise

Bericht door Lise »

Barbarella schreef:Ik kan niets anders zeggen dan "Sterkte Fay ! ".

Barbarella
ik ook. ik vind het een beetje vervelend om iets te posten zonder dat ik iets inhoudelijks te zeggen heb, maar heel veel succes wensen kan natuurlijk wel.
Fay

Bericht door Fay »

geef nie, toch bedankt

Fay
Fay

Bericht door Fay »

ut kan me nie meer schelen wat het vu denkt doet wil of wat de gevolgen zijn

ik heb jos net gemeeld dat ze maar een afspraak moeten maken met prof den Heijer, hun voorstel

sowieso een raar meeltje:

we willen ene afspraak met u maken met prof den Heijer,groet jos

ja, bel dan! maak dan een afspraak!

dus meelde ik terug:

maak maar een afspraak, ga ik bekijken of, en wanneer ik daar in mee wil gaan, want ik heb mijn grens ondertussen wel bereikt mbt steeds maar weer af te moeten wachten wat de genderpoli over mij gaat beslissen

Fay
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Ik ben nu op 2 manieren met je aan het praten Fay (zoals gewoonlijk eigenlijk :) )
maar ik wil hierop even zeggen dat het goed is dat je in gesprek wil blijven met het VUmc.
Wat en hoe verder met het VUmc kan je later altijd nog zien.

x'jes Daniéla
Laatst gewijzigd door Anon20180501 op 06 mei 2014, 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Baukje

Bericht door Baukje »

Ik heb net het vumc gebeld omdat ik wou weten hoe het zat met de testosteron<1 voorwaarde voor SRS, maar ben dat vergeten te vragen. En omdat ik geen zin had om eind juni 2x naar het vumc te moeten in 1 week tijd en het dan maar wou verzetten naar juli (waarmee ik dan het einde van mijn RLE 1 maand zou uitstellen). Krijg ik te horen dat ik een afspraak heb eind mei bij prof. den Heijer, hoofd endocrinologie. Is maar goed dat ik gebeld heb, want dat wist ik allebei nog niet. In ieder geval heb ik nu toch weer wat hoop dat het misschien allemaal nog goed gaat komen, en dat ik weer een beetje vertrouwen terugkrijg in het vumc. Ik zal tzt wel vertellen hoe het gegaan is. En ik heb zo'n vermoeden dat ze pasgeleden weer teamoverleg hebben gehad, waarbij het androcur-probleem uitgebreid besproken is.

@Fay: misschien geeft het wat rust om af te wachten wat het gesprek van mij bij het vumc oplevert (en ook dat van Raisa), zodat je een beetje weet wat je eventueel te wachten staat. In ieder geval veel sterkte voor de komende tijd.
Raisa

Bericht door Raisa »

Baukje schreef:En ik heb zo'n vermoeden dat ze pasgeleden weer teamoverleg hebben gehad, waarbij het androcur-probleem uitgebreid besproken is.
Dat klopt ja, naast ons 2en zijn in de vergadering afgelopen donderdag meer mensen besproken die met hetzelfde probleem zitten.
Fay

Bericht door Fay »

momenteel met Jos in overleg mbt gesprek prof. den Heijer

maar, ik heb er momenteel geen energie en ruimte meer voor, ik kan dat nu ff niet meer opbrengen

dus, we see, again

Fay
alida

Bericht door alida »

Goed dat je iets met die depressieve klachten doet, Fay. Het is zwaar nu hè? Weet ook even niet wat te zeggen, behalve heel veel sterkte!

Liefs,

Alida