Ender schreef:waarom wil je bretels? een riem is toch genoeg?
Voor het beeld. En die rode strepen breken dat zwart mooi. Het is niet heel ongewoon, hoor
Hoi Fran,
Ik heb er zelf in, regenboog kleuren ( riem en bertels). En droeg al bretels en riem als "meisje" en draag ik, vaak nog steeds als trans-man zijnde. niets mis mee.
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick .
Vaak met baard idd maar niet altijd En met een riem er bij lijkt het me meer dat je de bretels niet vertrouwt.
Wel vreemd dat jullie Primark geen nette kleding heeft, trouwens. Hier hebben ze er een hele hoek aan gewijd, inclusief pomade, baardverzorgingsproducten etc. Staat wel allemaal een beetje in een hoekje gedrukt.
Tja het was even zoeken naar die stijl borstel, ik kon bij Blokker er 1 kopen voor 25 euro omdat het de laatste van het model was..
Een Flips harentrekker en nieuwe dames sokken en ondergoed..
En nu is het weer even klaar met shoppen..
Kort jasje gekocht bij Pretty Tall in Apeldoorn. En weten de verkoopsters wat het is om een lange dame te zijn? Nou, in ieder geval had ik het gevoel dat ik enigszins omhoog moest kijken om ze recht in de ogen te zien .