Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
wiggeltje

Bericht door wiggeltje »

Leuke ondergoed Lisa :D roze is ook mijn favo kleur voor ondergoed!

..ik heb toevallig ook borstels gekocht. Een is de beste die ooit in mijn handen is geweest.. kamt echt zo onwijs relaxt!! Mijn nr 1 is The Mason Pearson (pocket)
kost 36/ 37 euro. 18 cm max-lengte.
Afbeelding

Verder een Faller van olijfenhout,met gladhouten pinnen.. In de bus of in een wachtkamer zit ik dan ook de hele tijd met dat ding over me hoofd te masseren :D zooo relaxt!
kost 9 euro. 12 cm max-lengte -gekocht bij louland.nl
Afbeelding

Voorheen had ik een borstel van Marlies Möller. Was groot en kamde ook heel relaxt. Maar dat ding is echt kapot, heeft diverse muren geraakt toen ik nog vaker pissig was en is ook vaak door zeewater geweest, zand en ooit zelfs vuur! Dus ja, stevig is die :P
-was iets van 40,- of zo .kocht ik ooit bij Douglas, normale borstelformaat.
Anon20230219
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Anon20230219 »

Ja ik heb eigenlijk altijd vrij goedkope borstels van kunststof, die zijn niet al te fijn en maken je haren niet zo statisch als dat een borstel met metalen pennen helaas wel vaak doet..
Borstel ook vrij veel mijn haren ongemerkt waardoor het vaak nog wijder gaat staan maar vind het een ontspannen gevoel en zit dan toch thuis bij de TV dus dan kan het mij weinig schelen dat mijn haren alle kanten op gaan staan.
Moet zeggen dat de stijlborstel het heel erg fijn doet, had ik eigenlijk niet verwacht omdat ik nog best kort haar heb maar wil nog een klein experiment met een ietsje hogere temperatuur doen om te kijken of dat het resultaat nog wat verder verbeterd.
Voor de zekerheid breng ik altijd wel van te voren bescherming in mijn haren aan omdat je toch met heet bij je haren werkt.
Zal er weleens een foto van plaatsen dat ik links gewoon borstel en rechts dan met de stijlborstel doet, verschil zie je zeker weten.
Marlies Moller heb ik er ook nog 1 boven van liggen maar is van mijn moeder geweest maar die betaalde er ook destijds 40 euro voor maar kan wel tegen een stootje en ziet er nog steeds netjes uit ondanks haar leeftijd.
Mossel92

Bericht door Mossel92 »

3 korte broeken gisteren bij jeans center gekocht! Ben er superblij mee , vooral nu het zo warm weer is.
Dont be ashamed, Just be yourself
Noah1980

Bericht door Noah1980 »

Mijn laatste aankoop is een ear stretching setje. Ik heb het nog niet binnen i.v.m. Hemelvaart :D
I exist as i am, that is enough.
wiggeltje

Bericht door wiggeltje »

Noah1980 schreef:Mijn laatste aankoop is een ear stretching setje. Ik heb het nog niet binnen i.v.m. Hemelvaart :D
Wauw :D ja, da's wel cool.. ik checkte net even wat dat op google was, hihi
Noah1980

Bericht door Noah1980 »

Hihi, sorry sommige weten natuurlijk niet wat het is ;)
Ender
Transgender

Bericht door Ender »

krijg je straks een oorlel op de grond ofzo? *too lazy to google*
Noah1980

Bericht door Noah1980 »

Nope! Zo ver ga ik niet hoor :P hahaha. Er komen straks flared tunnels in, maar niet in hele grote maat. Je kunt het scharen onder de categorie piercing ;)
Fran

Bericht door Fran »

Dat lijkt me wel heel cool, ben alleen zo beng dat ik er spijt van krijg als ik dat doe...
- Vanaf 4 mei Androgel
- Half juli Nebido, alleen door apotheekfout Sustanon meegekregen
- Sinds eind oktober wél aan Nebido
Jer158

Bericht door Jer158 »

Een nieuw duikpak! Een herenpak. Ik passte wel bij het passen (lol), ondanks mijn extreem vrouwelijke figuur. Het scheelde wel dat ik een packer droeg. Het geeft hoop
Hung her from the branches of a mango tree