Gisteren nog over gehad, er werken psychologen part time, er werken psychologen die nog met hun/een studie bezig zijn,het 'erbij doen' , er werken psychologen die al even meedraaien, vooral bij de wat jongere psychs mag je wat mij betreft sceptische vraagtekens zetten maar het hoef geen manco te zijn
Bij mij gaat het goed maar is ook zo dat er een klik moet zijn denk ik.
er was er 1 keertje een psychologe in opleiding bij dat vond ik niet zo erg.
ik vind haar dus best goed maar ja anderen hebben misschien een andere mening.
ik ken ook mevr Peeters, dat is ook mijn psycholoog. al 8 diagnostische gesprekken gehad geloof ik, ze werkt al 10 jaar bij het Vumc dezelfde positie, dus ze heeft zeker ervaring. ze denkt mee, begripvol,aardig, maar heeel reeel.
Hallo, je zegt dat je al 8 gesprekken hebt gehad ik heb over een aantal weken mijn tweede gesprek, en ze heeft verteld dat het doorgaans 6 gesprekken zijn. Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat de criteria is waarop besloten is meer dan 6 gesprekken te hebben ?
Off topic: Ik moet voor het volgende gesprek een levensverhaal schrijven nou is dat wel iets waar ik nogal tegen op kijk aangezien ik vanuit me zelf een zeer slechte schrijver ben en ook niet zo goed weet hoe ik 3 a 4 kantjes moet vol schrijven zijn en mensen die hier tips voor hebben ? of kan iemand mij een link sturen naar het forum deel waar dit mogelijkerwijs al aan bod gekomen is.
Soms wil men meer gesprekken als er meer aan de hand is dan alleen Gd, wat eigenlijk altijd zo is lijkt mij, maar de mate waarin dat een diagnose in vaarwater kan zitten bepaald of er extra gesprekken komen of nodig zijn
mbt je verhaal, its up to you sommigen komen weg met 1 kantje, anderen hebben 13 nodig