Wachtlijst VUMC
-
Freetouch
-
Arike
Re: Wachtlijst VUMC
oh valt mee... ze hebben alleen nogal moeite met het verschil tussen voornaam en achternaam ... 
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Anon20180501
Hai Laura en Engel,
Gelukkig zijn we als mens in staat om traumatische gebeurtenissen als deze te verwerken. Als dat je niet in je eentje lukt
en je hebt geen behoefte of zin om langs een psycholoog te gaan hier wat Tips.
2 van die verkrachtingen zijn ook voor mijn 10e levensjaar gebeurd en wellicht kan je als kind sneller herstellen want ik kan me
niet herinneren dat ik daar achteraf psychisch door in de problemen ben gekomen. De laatste keer dat het me overkwam was
ik 36 en die affaire spookt wel nog af en toe door mijn hoofd, misschien omdat ik alleen het begin en het eind heb meegemaakt
omdat ik gedrogeerd was...
Liefs Daniéla
Gelukkig zijn we als mens in staat om traumatische gebeurtenissen als deze te verwerken. Als dat je niet in je eentje lukt
en je hebt geen behoefte of zin om langs een psycholoog te gaan hier wat Tips.
2 van die verkrachtingen zijn ook voor mijn 10e levensjaar gebeurd en wellicht kan je als kind sneller herstellen want ik kan me
niet herinneren dat ik daar achteraf psychisch door in de problemen ben gekomen. De laatste keer dat het me overkwam was
ik 36 en die affaire spookt wel nog af en toe door mijn hoofd, misschien omdat ik alleen het begin en het eind heb meegemaakt
omdat ik gedrogeerd was...
Liefs Daniéla
-
KarenTS
Ehh, ben ik gek? of hebben de tig algelopen pagina's niks meer met de wachtlijsten van het VU te maken. Ik zou zeggen, Mod's grijp in! Maar aangezien we hier toch vrijelijk off-topic kunnen zijn ( nu nog eventjes dan, hihi ) Wat is dat toch met al dat VU-bashing tegenwoordig! Ik ben ,nu officieel 6 maanden een uiterst tevreden client en ik denk persoonlijk dat als je het moeilijk wilt hebben , nou dan kan je het moeilijk krijgen blijkbaar. Ik denk dat iedereen die het oh zo moeilijk met het VU heeft ,zichzelf eens goed in de spiegel moet kijken- oh ja, en maar vast met sparen moet beginnen 
-
Engel
Sorry Karin,Je hebt gelijk.
Gaan we weer terug naar het topic. Ik heb ik februari mijn screeningsgesprek gehad. Wie heeft ook in februari zijn gesprek gehad en heeft al een idee wanneer het 1e diagnostieke gesprek zal beginnen. Zelf denk(hoop) ik in januari.
Gaan we weer terug naar het topic. Ik heb ik februari mijn screeningsgesprek gehad. Wie heeft ook in februari zijn gesprek gehad en heeft al een idee wanneer het 1e diagnostieke gesprek zal beginnen. Zelf denk(hoop) ik in januari.
-
LisaM
-
Freetouch
Wachtlijsten... GRRrrr Gvd $###@%^@%%@ AHHHHHHH
Probeer je voor de 1000e keer eens zorg te halen (voor mijn dochtertje), krijg je te horen, Dag mevrouw, wij nemen de aanvraag in behandeling, maar u moet rekening houden met een wachtlijst van enkele maanden... vraag ik, hoe kan dit? Ik betaal toch enorm veel voor de zorg? krijg ik als antwoord, Oh sorry, ik dacht dat U de moeder was
mijn excuses daarvoor,
maar de wachttijd kunnen we niet verkorten, of U zou naar het buitenland moeten...
Je kunt zeggen van het Amerikaanse zorgstelsel wat je wil, maar daar heb je geen wachtlijsten.... maar om met mijn dochtertje naar de USA te gaan voor zorg.... denk denk denk... toch maar eens serieus overdenken...
Probeer je voor de 1000e keer eens zorg te halen (voor mijn dochtertje), krijg je te horen, Dag mevrouw, wij nemen de aanvraag in behandeling, maar u moet rekening houden met een wachtlijst van enkele maanden... vraag ik, hoe kan dit? Ik betaal toch enorm veel voor de zorg? krijg ik als antwoord, Oh sorry, ik dacht dat U de moeder was
Je kunt zeggen van het Amerikaanse zorgstelsel wat je wil, maar daar heb je geen wachtlijsten.... maar om met mijn dochtertje naar de USA te gaan voor zorg.... denk denk denk... toch maar eens serieus overdenken...
“good enough”
-
Arike
In bangkok was het lekker simpel: direct betalen = direct aan de beurt 
"You try to forget but it's impossible
-
Freetouch