Benjamin schreef: 22 dec 2018, 14:18
Ik wil deze ook wel! Jammer dat ik beloofd heb alleen nog maar tweedehands kleding te kopen. Ik wil zooooo graag een JP shirt. En ja, de ene film is leuker dan de andere, maar ik ben wel enorm fan geworden van Blue. Zolang Blue leeft, heb ik een reden om de films te zien.
Een keer een uitzondering maken kan toch wel?;o
Er zitten zeker goede nieuw bedachte ideeën in Jurassic World. Blue is daar zeker één van. Ik vind het alleen soms net iets te overdreven en toevallig. Typisch Amerikaans.
Ik heb een hele berg aan sieraden gekocht/onderdeboom liggen. Lekkere luchies ook.
Op tweede kerstdag in een nieuwe zwarte jurk met gouden glitters, zwarte panties met wat gouden glitters en om het af te maken, zwarte high heels, met je raad het al, gouden glitters. Ik kijk er naar uit wat mijn ouders van deze outfit vinden.
Ik ga mij ook helemaal optutten natuurlijk. Als ik er aan denk vraag ik aan mijn vrouw om een foto te maken. Ik ben zo benieuwd naar hoe ik eruit zie op mijn mooist.
Marica schreef: 23 dec 2018, 12:57
Ik heb een hele berg aan sieraden gekocht/onderdeboom liggen. Lekkere luchies ook.
Op tweede kerstdag in een nieuwe zwarte jurk met gouden glitters, zwarte panties met wat gouden glitters en om het af te maken, zwarte high heels, met je raad het al, gouden glitters. Ik kijk er naar uit wat mijn ouders van deze outfit vinden.
Ik ga mij ook helemaal optutten natuurlijk. Als ik er aan denk vraag ik aan mijn vrouw om een foto te maken. Ik ben zo benieuwd naar hoe ik eruit zie op mijn mooist.
Ik zie een stralende glitter Marica kerstengel voor me!
Ciem schreef: 22 dec 2018, 20:42
Een keer een uitzondering maken kan toch wel?;o
Er zitten zeker goede nieuw bedachte ideeën in Jurassic World. Blue is daar zeker één van. Ik vind het alleen soms net iets te overdreven en toevallig. Typisch Amerikaans.
Dat is waar, het is wel gewoon heel Disney-achtig, die mythe rondom Blue. Maar ik weet nog heeeel goed dat ik de eerste film zag in de bioscoop en raptors waren echt het ding waar ik als de dood voor was (clever girl). En nu is het ´awww´. Dat is gewoon knap.
Ik heb mezelf een professionele make-up cursus aangeschaft vorig jaar. Beste aankoop ooit. Ik ben veel beter passabel vanaf ik professioneel kan contouren en highlighten.
Nu ben ik bezig met een cursus acryl nagels zetten. Verzorgde handen vind ik ook wel belangrijk wanneer het op passabiliteit aankomt in geval van MtFs.
Ik schrijf niet meer mee en lees niet meer mee op dit forum.
Hormoonmeisje schreef: 25 dec 2018, 00:17
Ik heb mezelf een professionele make-up cursus aangeschaft vorig jaar. Beste aankoop ooit. Ik ben veel beter passabel vanaf ik professioneel kan contouren en highlighten.
Nu ben ik bezig met een cursus acryl nagels zetten. Verzorgde handen vind ik ook wel belangrijk wanneer het op passabiliteit aankomt in geval van MtFs.
Dat lijkt mij dus ook heel interessant, die make up cursus was dat ook specifiek voor transgenders/crossdressers etc?
Hormoonmeisje schreef: 25 dec 2018, 00:17
O dus je hoort als dame niet onder de smeer van een motor wissel een broodje bij de lokale Jumbo te gaan halen?