Hai mooi wat ik hier lees
Ik kwam enkele weken nadat ik thuis uit de kast kwam
er op mn werk ook voor uit dit werd eerst door een enkele collega niet geaccepteerd
nu hebben we reeds een personeelsfeestje achter de rug waar ik als Veronique opdaagde
Ik kreeg goede beoordelingen en het werd positief onthaald nu heeft niemand er nog problemen mee
zelf een nieuwe collega die ook travestieschows doet kwam dankzij mij er ook voor uit
zo zie je maar en nu word ik zelf voltijds bij mijn vrouwen namm aangesproken
Maar dit liep niet helemaal van een leien dakje hoor heb er wel de nodige moed voor moeten bijeenrapen
Liefs Vero
En dan ben je uit de kast op het werk
-
veronique02
-
Romano
Re: En dan ben je uit de kast op het werk
Hee veronique!
je laat mensen kennis maken met iets waar ze meestal nog nooit eerder van zo dichtbij iets van gehoord hebben,en als ze zien dat we gewoon hele normale mensen zijn dan is dat enge, rare er snel weer vanaf.en aangezien je op je werk de meeste tijd van de dag bent is het juist belangrijk om daar jezelf te kunnen zijn.Anders zit je er niet op je plek en gaat t werk er ook onder lijden.Het hangt allemaal met elkaar samen.
je laat mensen kennis maken met iets waar ze meestal nog nooit eerder van zo dichtbij iets van gehoord hebben,en als ze zien dat we gewoon hele normale mensen zijn dan is dat enge, rare er snel weer vanaf.en aangezien je op je werk de meeste tijd van de dag bent is het juist belangrijk om daar jezelf te kunnen zijn.Anders zit je er niet op je plek en gaat t werk er ook onder lijden.Het hangt allemaal met elkaar samen.
http://tickers.tickerfactory.com/ezt/d/ ... /event.png" target="_blank
-
Harro
Hey Tom,
Herken helemaal wat je bedoelt. Zo frustrerend als je bijv iets wilt bestellen en je bent verplicht om aan te geven of je M of V bent.
Echt, zo irritant, vooral wanneer je bij het afhalen je paspoort moet laten zien, ik kruis dan toch maar de V aan om geen gedoe te krijgen.
Levert soms wel wat rare blikken op van verkopers (dat heeft dan wel weer iets positiefs
)
Romano, gave foto!!
Herken helemaal wat je bedoelt. Zo frustrerend als je bijv iets wilt bestellen en je bent verplicht om aan te geven of je M of V bent.
Echt, zo irritant, vooral wanneer je bij het afhalen je paspoort moet laten zien, ik kruis dan toch maar de V aan om geen gedoe te krijgen.
Levert soms wel wat rare blikken op van verkopers (dat heeft dan wel weer iets positiefs
Romano, gave foto!!
-
Mike
Ik zat vandaag in de wachtkamer bij de dokter en toen kwam er een man binnen en die zei "wat leuk allemaal mannen in de wachtkamer" om daarna opgehaald te worden door de dokter die het verplichte mevrouw zegt. Eerst een JEEEJ momentje en daarna weer heel snel naar de voorlopige werkelijkheid gebracht.
-
Romano
jaah MIke wel herkenbaar maar tis helaas nog niet anders.de ogen voel je dan nog in je rug naprikken.
Er komt een tijd dat dat niet meer hoeft en je vooral optrekken aan de momenten dat je wel als man word gezien.
Die houden mij wel op de been,dus steek dat jeej momentje in de pocket! en die mensen in die wachtkamer..achjoh die zie je toch niet ieder dag:)
Er komt een tijd dat dat niet meer hoeft en je vooral optrekken aan de momenten dat je wel als man word gezien.
Die houden mij wel op de been,dus steek dat jeej momentje in de pocket! en die mensen in die wachtkamer..achjoh die zie je toch niet ieder dag:)
http://tickers.tickerfactory.com/ezt/d/ ... /event.png" target="_blank
-
Mike
Dat klopt Romano, ik ben nu uiteindelijk vooral blij dat ze me als man zagen 
-
Arike
Een geslacht aankruisen wat tegen mijn gevoel inging, deed ik heel beperkt, en dan nog voornamelijk bij vliegtickets. Evenwel had ik juist op de luchthaven van Charleroi (een onmogelijk oord op een onmogelijk uurHarro schreef:Hey Tom,
Levert soms wel wat rare blikken op van verkopers (dat heeft dan wel weer iets positiefs)
Romano, gave foto!!
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Arike
Veel administratieve pakketten hebben wel degelijk de mogelijkheid om een andere aanhef op de correspondentie te zetten dan het geslacht wat er in geregistreerd staat... uiteraard doe je weinig tegen eventuele onwil van de mensen die de gegevens daarvoor moeten aanpassen....boytomlife schreef: op het werk ben ik Tom, ook op papier daar loonstroken bestaan uit initialen en de gehate Mw...
"You try to forget but it's impossible
-
Harro
Vorige week heb ik het verteld aan een groep van ongeveer 20 collega's. Ik had geen negatieve reacties verwacht, maar je weet het nooit zeker, dus ik was wel gespannen.
Ik kreeg echter zulke positieve reacties. Alleen maar begripvol. Ze vonden het dapper, sterk, stoer etc. Anderen zeiden ook dat ze dit veel beter bij mij vinden passen. In ogen klopt het beeld van mij nu veel beter. Anderen begonnen al met het plannen van een mannenuitje
Kan niet wachten om het de andere (ong 100) collega's te vertellen, maar dat doe ik per mail...
Ik kreeg echter zulke positieve reacties. Alleen maar begripvol. Ze vonden het dapper, sterk, stoer etc. Anderen zeiden ook dat ze dit veel beter bij mij vinden passen. In ogen klopt het beeld van mij nu veel beter. Anderen begonnen al met het plannen van een mannenuitje
Kan niet wachten om het de andere (ong 100) collega's te vertellen, maar dat doe ik per mail...
-
Anne1957
@ Harro: Fijn voor je!
Zie ook: http://annemarijeblog.wordpress.com/