Wat goed Paul!
Dat moet je wel echt een heel fijn gevoel gegeven hebben (en nog steeds) lijkt me.
En ook voor mij geeft dat hoop voor wanneer ik zover ben.
Wanneer starten?
-
sandy
-
Ilse
Re: Wanneer starten?
hoi paul,
goed om te lezen dat het zo goed en voorspoedig gaat
je positiviteit is gewoon te lezen tussen de regels door
dat je steeds meer jezelf kan en mag zijn en ook zo geaccepteerd worden op je werk is natuurlijk helemaal een opsteker van je welste en een hele zorg minder,
groetjes mieke
goed om te lezen dat het zo goed en voorspoedig gaat
je positiviteit is gewoon te lezen tussen de regels door
dat je steeds meer jezelf kan en mag zijn en ook zo geaccepteerd worden op je werk is natuurlijk helemaal een opsteker van je welste en een hele zorg minder,
groetjes mieke
Groetjes,
Ilse
Ilse
-
Paul
Hey allemaal,
ja, gaat helemaal goed hier! Op werk doet iedereen z'n best om me Paul te noemen, en iedereen vind het helemaal normaal.
Nu de volgende stap; instanties in gaan lichten
ja, gaat helemaal goed hier! Op werk doet iedereen z'n best om me Paul te noemen, en iedereen vind het helemaal normaal.
Nu de volgende stap; instanties in gaan lichten
-
D4V1F
Hallo Paul,
Ik begrijp dat het heel erg lastig is. Als je passabel d'r uit wil zien kan je gaan trainen , door de spieren die je aan zal komen zie je er mannelijker uit! Als je eerder aan de hormonen wil ( dit beveel ik niemand eigenlijk aan ) kan je ook illegaal aan de hormonen. Maar kijk daar heel erg mee uit. Een té hoge doses T zal weer vrouwelijke hormonen aanmaken. Door je pest verleden is het weer wat moeilijker. Misschien een bezoekje aan de psycholoog om het te verwerken? Het zal je erg goed doen! Verder wens ik je heel veel succes met alles!
Groetjes ,
Esmay
Ik begrijp dat het heel erg lastig is. Als je passabel d'r uit wil zien kan je gaan trainen , door de spieren die je aan zal komen zie je er mannelijker uit! Als je eerder aan de hormonen wil ( dit beveel ik niemand eigenlijk aan ) kan je ook illegaal aan de hormonen. Maar kijk daar heel erg mee uit. Een té hoge doses T zal weer vrouwelijke hormonen aanmaken. Door je pest verleden is het weer wat moeilijker. Misschien een bezoekje aan de psycholoog om het te verwerken? Het zal je erg goed doen! Verder wens ik je heel veel succes met alles!
Groetjes ,
Esmay
Prayers go up and blessings come down
-
Ilse
hoi paul,Paul schreef:
ja, gaat helemaal goed hier!
heel mooi dat het goed blijft gaan, vast houden he
hoe gaat het met de rest van de plannen, hormonen en RLE? heb je al wat vooruitzichten?
groetjes mieke
Groetjes,
Ilse
Ilse
-
Paul
@Esmay; om dat pestverleden te verwerken heb ik al goede hulp gehad gelukkig. Het speelt heel af en toe nog op, maar is goed mee te dealen.
Ik zal niet aan de illegale hormonen gaan; ik bewaar mijn geduld en ga het gewoon via de officiële weg doen. No worries
@Mieke: ik heb nog geen definitieve data helaas, maar komt goed. Ik heb geduld.
Mogelijk wordt ik in augustus/ september doorgestuurd naar de endocrinoloog, maar dat is nog niet officieel.
Ik zal niet aan de illegale hormonen gaan; ik bewaar mijn geduld en ga het gewoon via de officiële weg doen. No worries
@Mieke: ik heb nog geen definitieve data helaas, maar komt goed. Ik heb geduld.
Mogelijk wordt ik in augustus/ september doorgestuurd naar de endocrinoloog, maar dat is nog niet officieel.
-
Ted
Klinkt allemaal supergoed Paul! En zo fijn voor je dat het op het werk uiteindelijk toch meevalt, en iedereen zijn/haar best doet.
Terwijl je er zo tegenop zag. Sinds ik je in Utrecht heb gezien, heb je dus eigenlijk een soort zevenmijlslaarzen aangedaan?
Misschien ook maar eens halen in de sale.
Top man!

Terwijl je er zo tegenop zag. Sinds ik je in Utrecht heb gezien, heb je dus eigenlijk een soort zevenmijlslaarzen aangedaan?
Misschien ook maar eens halen in de sale.
Top man!
-
Harro
Goed bezig Paul. Top ook dat je zulke positieve reacties krijgt
en dat gaat alleen maar beter worden
en dat gaat alleen maar beter worden
-
Ilse
hoi Paul,Paul schreef:@Esmay; om dat pestverleden te verwerken heb ik al goede hulp gehad gelukkig. Het speelt heel af en toe nog op, maar is goed mee te dealen.
misschien dat je het al een keer verteld hebt op dit forum en ik denk dat ik het dan nog niet gelezen heb, maar werd je vroeger dan veel op school of thuis gepest omdat je anders was? als je het moeilijk vind hoef je het niet te beantwoorden hoor en ga maar snel door naar de volgende vraag
hoe gaat jou vervolgtraject er na de PIG dan uitzien? moet je dan ook naar de VUMC of UMCG of wordt het België?Paul schreef: Mogelijk wordt ik in augustus/ september doorgestuurd naar de endocrinoloog, maar dat is nog niet officieel.
groetjes mieke
Groetjes,
Ilse
Ilse
-
Paul
@Mieke: ik werd op school en vooral er buiten gepest omdat kinderen waarschijnlijk haarfijn aanvoelen dat er iets anders is dan anders. Thuis was wel een veilige haven, dat scheelt. Het pesten is na een poos gestopt, zeg na de schooljaren. Maar er blijft altijd zo'n litteken: als ik groepjes jongeren zie wil ik altijd automatisch omlopen. Ik probeer dat niet te doen.
En wat betreft vervolg in PIG: als het goed is wordt ik naar Gent gestuurd. De details heb ik hier nog niet van.
Niet echt naast de deur, maar ik doe het er voor
Nu maar hopen dat ik mezelf niet in de weg ga staan in dit proces. Ik zal even een nieuw topic maken, want ik loop nu tegen wat nieuwe dingen aan.
En wat betreft vervolg in PIG: als het goed is wordt ik naar Gent gestuurd. De details heb ik hier nog niet van.
Niet echt naast de deur, maar ik doe het er voor
Nu maar hopen dat ik mezelf niet in de weg ga staan in dit proces. Ik zal even een nieuw topic maken, want ik loop nu tegen wat nieuwe dingen aan.