Het traject in beeld

Anon20180501

Re: Het traject in beeld

Bericht door Anon20180501 »

Wat gaat hij NIET doen? Zei je toch...:)

U staat vrij om...

maar in ieder geval hoop ik voor je dat alles goed uitpakt en je er zelf en je geliefden
achteraf meer dan tevreden over zullen zijn.

Wanneer precies en waar gaan de behandelingen plaatsvinden? (ook hier...)

x Daniéla
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Melany schreef: Ik ben net 40 geworden, zie er uit als 60 maar voel me 15.... :oops:
Achja ;-)
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Ronny

Bericht door Ronny »

Kreeg wel even een brok in mijn keel na het zien van het filmpje. Zo herkenbaar bij mezelf. Je zelf maar storten op mannen dingen, krachttraining etc om maar niet onder ogen te hoeven zien datgene dat uiteindelijk onvermijdelijk is. Het heeft 33 jaar geduurd maar eindelijk ben ik zover om mezelf te worden en zijn. Het was een opluchting om het aan mijn dierbaren te vertellen. Zo blij dat ik voor hun de schijn niet meer in stand hoef te houden.

Nu hopen dat VUMC snel tot een oplossing komt zodat ik de volgende stap kan zetten. Denk in de tussentijd aan gesprekken met een psycholoog van Transvisie zorg om me te helpen met mijn stemmingswisselingen.
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Veel geluk, sterkte, moed en succes de aankomende tijd Ronny. :hug2:

Ik heb ook 2 jaar achtereen 6 dagen pw 3 uur per dag gebodybuild. Op het toppunt 8 kg spier aangekomen.
Deed iedereen in mijn tijd, was een hype in de jaren '80. Ik ben gestopt toen ik van Tilburg naar Valkenswaard verhuisde.
Maar vanwege mijn zware depressie (ook toen al) weet ik niet meer wat nu precies mijn beweegredenen waren.
Zat er iets meer achter..? Misschien wel, ik voelde me lichamelijk in ieder geval geen minkukel in die tijd.. :?

wat betreft je stemmingswisselingen, zouden anderen als het inderdaad zo is willen beamen dat de P.I.G. hiervoor beter geschikt is..?
Ikzelf vind in iedere geval van wel.

x Daniéla