Nou, Claire, of di zo'n goed idee was begin ik te betwijfelen.
@ Veronica: Er is door Maaike geen reclame gemaakt op dit forum, integendeel. Een ander forumlid bracht dit initiatief te berde en er werd door andere leden getwijfeld of dit een goed initiatief is. Als je dan de initiatiefnemer niet de kans geeft een toelichting te geven ben je behoorlijk fout bezig.
Je reactie bevat wat vervelende verdachtmakingen en ik zou het op prijs stellen als je hiervan afstand wilt nemen.
Dutch Transgender Care (alternatief voor VU MC?? )
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Re: Dutch Transgender Care (alternatief voor VU MC?? )
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Anon20180501
Ik begrijp het wantrouwen dat rijst, we hebben er ervaring mee, maar het enige waar ik problemen mee gehad zou hebben zou zijn als ook op ons forum aan crowdfunding gedaan zou zijn. Daarvan is geen sprake en dat nog niet alle details bekend gemaakt kunnen worden of zijn is begrijpelijk als ze nog in oprichting zijn.
Toelating tot de verborgen onderdelen ben ik niet bang voor, daarvoor moet je niet alleen een alleen een aantal posts geplaatst hebben maar ook inhoudelijk aan bepaalde profielen voldoen, en daar is geen enkele sprake van. De tijd zal het leren en tot dan krijgen ze van mij het voordeel van de twijfel en hoop ik dat hun initiatief slaagt want dat er een tekort is aan transgenderhulp naast het huidige gebodene moge duidelijk zijn.
Liefs Daniéla
Toelating tot de verborgen onderdelen ben ik niet bang voor, daarvoor moet je niet alleen een alleen een aantal posts geplaatst hebben maar ook inhoudelijk aan bepaalde profielen voldoen, en daar is geen enkele sprake van. De tijd zal het leren en tot dan krijgen ze van mij het voordeel van de twijfel en hoop ik dat hun initiatief slaagt want dat er een tekort is aan transgenderhulp naast het huidige gebodene moge duidelijk zijn.
Liefs Daniéla
-
Marieke
ok, dus als we nu Geert Wilders gaan aanvallen op zijn anti-marrokanen beleid heeft opeens Geert Wilders toegang tot het forum zodat hij hier kan verdedigen?Eva schreef:Als mod wil ik er nog iets aan toevoegen. Er wordt hier een topic geopend waar het initiatief van Maaike in de spotlights wordt gezet. Met positieve, maar ook negatieve reacties. Maaike is tot het forum toegelaten omdat het haar volste recht is zich te verdedigen.
Iedereen daarmee akkoord, hoop ik?
-
Veronica
Prima verwijdert, maar ik ben niet met je eens, geen introductie en geen trans en dat op een T forum, prima vast nieuwe regels of zo...Eva schreef:Nou, Claire, of di zo'n goed idee was begin ik te betwijfelen.
@ Veronica: Er is door Maaike geen reclame gemaakt op dit forum, integendeel. Een ander forumlid bracht dit initiatief te berde en er werd door andere leden getwijfeld of dit een goed initiatief is. Als je dan de initiatiefnemer niet de kans geeft een toelichting te geven ben je behoorlijk fout bezig.
Je reactie bevat wat vervelende verdachtmakingen en ik zou het op prijs stellen als je hiervan afstand wilt nemen.
-
Samantha
aparte reactie maar je hebt wel een puntMarieke schreef:ok, dus als we nu Geert Wilders gaan aanvallen op zijn anti-marrokanen beleid heeft opeens Geert Wilders toegang tot het forum zodat hij hier kan verdedigen?Eva schreef:Als mod wil ik er nog iets aan toevoegen. Er wordt hier een topic geopend waar het initiatief van Maaike in de spotlights wordt gezet. Met positieve, maar ook negatieve reacties. Maaike is tot het forum toegelaten omdat het haar volste recht is zich te verdedigen.
ben ik met je eens, en ze is zeker geen trans en ja ineens geen introductie is ook zeker een nieuwe regels zoals je dat zegt.Veronica schreef:Prima verwijdert, maar ik ben niet met je eens, geen introductie en geen trans en dat op een T forum, prima vast nieuwe regels of zo...Eva schreef:Nou, Claire, of di zo'n goed idee was begin ik te betwijfelen.
Nou weet ik je andere reactie niet (gewijzigd? begint het zo erg te worden hier?) maar ze doet vaag en gezien haar andere buisness bezigheden is dat gewoon raar dat ze ineens aan zo iets is begonnen, maar goed waarschijnlijk heeft iemand hier iets aan dat het mag.
-
Eva
- Beheerder
Wat een nare en onterechte opmerking, Marieke!Marieke schreef:ok, dus als we nu Geert Wilders gaan aanvallen op zijn anti-marrokanen beleid heeft opeens Geert Wilders toegang tot het forum zodat hij hier kan verdedigen?Eva schreef:Als mod wil ik er nog iets aan toevoegen. Er wordt hier een topic geopend waar het initiatief van Maaike in de spotlights wordt gezet. Met positieve, maar ook negatieve reacties. Maaike is tot het forum toegelaten omdat het haar volste recht is zich te verdedigen.
Maaike richt zich op transmensen, of was je dat ontgaan?
Nog even in het algemeen: wie zegt er eigenlijk dat Maaike geen (voormalige) trans is? En wie ben jij om dat te mogen en kunnen vaststellen? En welk gewicht kent dat dan aan hulpverlening toe?
Als jij bij Tanja zit of dokter Gijs of Jos, stel je die vraag dan ook?
-
Marieke
ik mag aannemen dat als ik er eenEva schreef:Wat een nare en onterechte opmerking, Marieke!Marieke schreef:ok, dus als we nu Geert Wilders gaan aanvallen op zijn anti-marrokanen beleid heeft opeens Geert Wilders toegang tot het forum zodat hij hier kan verdedigen?Eva schreef:Als mod wil ik er nog iets aan toevoegen. Er wordt hier een topic geopend waar het initiatief van Maaike in de spotlights wordt gezet. Met positieve, maar ook negatieve reacties. Maaike is tot het forum toegelaten omdat het haar volste recht is zich te verdedigen.
Maaike richt zich op transmensen, of was je dat ontgaan?
Nog even in het algemeen: wie zegt er eigenlijk dat Maaike geen (voormalige) trans is? En wie ben jij om dat te mogen en kunnen vaststellen? En welk gewicht kent dat dan aan hulpverlening toe?
Als jij bij Tanja zit of dokter Gijs of Jos, stel je die vraag dan ook?
anyway, waar zeg ik dat Maaike geen trans is? ik denk dat je mij even verward met iemand anders want ik heb geen woord over Maaike gerept volgens mij, wel een beetje opletten Eva
even mijn berichtje nog aanpassen: excuses Eva, nu lees ik verkeerd, je bedoelde dat van Maaike in het algemeen, he wat een verwarring allemaal
Laatst gewijzigd door Marieke op 14 apr 2014, 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Eva
- Beheerder
Wel alles lezen. Was een algemene reactie.
Okee, gezien.
Okee, gezien.
-
Marieke
ja, ik had dat even gemist, excuses, had berichtje er al op aangepast, maar nog steeds vind ik het wel een rare redenatie van je waarom zij nou wel toegang tot het forum opeens krijgt, en zich niet hoeft te introduceren enzo, maar jaEva schreef:Wel alles lezen. Was een algemene reactie.
-
Eva
- Beheerder
Het is in uitzonderlijke gevallen vaker voorgekomen dat forumleden zich niet, later, of op een andere manier hebben geïntroduceerd. In het onderhavige geval beschouw ik Maaike's voorstelling in dit topic als een introductie. Ze heeft die kans gevraagd en gekregen, gezien de aard van de discussie.