twijfels

Pas ik nou in een hokje of niet?
Sabrina40

Re: twijfels

Bericht door Sabrina40 »

Jody schreef:Ken de twijfels zeker. al lijkt het meer dat mijn innerlijk gevoel schreeuwd om volledig als vrouw te leven terwijl mijn (tjah ze noemen het verstand maar ben dr niet van overtuigd) zegt je kan zp veel zekerheden verliezen. en niet.te vergeten mijn relatie welke me al meer beschouwd als ex en nu vriendin dan als verloofde.

Ik denk dat er maar weinigen zijn die weinig of geen twijfels hebben.
Wat mij zo primair belangrijk voorkomt is, dat uitsluitend jijzelf die twijfels, door puur eigen overwegingen en ervaringen, moet laten resulteren in de weg die JIJ verder opgaat. Daarvoor moet je jezelf mogelijk bewust ook in situaties brengen, waarin je die eigen gevoelens echt ook zelf voldoende diepgaand kunt ervaren en evalueren.

Ik haat de gedachte, om zoiets over te geven aan een of andere psycholoog met, heel wel mogelijk, duidelijk vooringenomen zienswijzen daarover.
Sabrina40

Bericht door Sabrina40 »

tanisha schreef:Die hormonen kan je goed gek van worden de opvliegers en de zeer emotionele buijen waren niet echt fijn!
Fijn dat je dat hier zo duidelijk naar voren brengt Tanisha. Maar helaas lees je op dit forum maar weinig over dit soort problemen en de serieuze complicaties, die ook bij SRS kunnen optreden. Maar in de "debat op 2" uitzending eind november 2012 kwam toch iemand aan het woord, die ook daarvan jarenlang ernstige problemen heeft ondervonden.
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Ik kan heel zelfverzekerd doen maar ik twijfel ook vaak hoor. En dan niet over dé grote lijnen, die heb ik al zo vaak ontkend dat ik nu wel weet dat dat goed is, maar over de kleine dingen.
Qua hormonen, ik geniet stiekem van die snelle stemmingswisselingen. De opvliegers, eigenlijk alleen 's nachts last van en dan meestal alleen als ik te diep onder de dekens ben weggekropen. Ik zou niet zonder de hormonen willen, echt niet.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20190122

Bericht door Anon20190122 »

Ik ben na ongeveer 5 jaar totaal met de hormonen gestopt ik was het grootste gedeelte van de dag misselijk en de opvliegers werden alleen maar erger als in zo een beetje 20 per uur!
De opvliegers hebben nog zeker 6 jaar na het stoppen aangehouden.
Laatst gewijzigd door Anon20190122 op 21 jan 2015, 07:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Anon20190122

@ emma de kleine dingen vallen met de jaren vanzelf op hun plek.
Anon20190122

@ sabrina40 srs waar staat dat voor?
Srs staat ook op het stuur van mijn saab maar jij zal vast iets anders bedoelen! :oops:
Fay

Bericht door Fay »

Opvliegers en stemmingswisselingen, ik kan wel enorm in de put zitten , maar echte moodswings? nee, of het valt me niet zo op...

mijn remedy is daarin, stay in the now, want het heeft altijd te maken met:

Verleden is depressie toekomst is angst, een gouden bewustwording, als je je dat op zon moment realiseert verdwijnt de put vanzelf

Vermoeider ben ik wel , daar moet ik echt rekening mee houden (nogal eens de neiging te gaan rennen, snel snel snel, lukt ook niet meer trouwens, maar je wil nog zoveel, wederom, balans vinden)

Fay
Veronica

Bericht door Veronica »

tanisha schreef:@ sabrina40 srs waar staat dat voor?
Srs staat ook op het stuur van mijn saab maar jij zal vast iets anders bedoelen! :oops:
SRS = operatie van penis naar vagina.
Afbeelding
Fay

Bericht door Fay »

Anon20190122

@ fay ik was op dat punt in mijn leven werkeloos net van school af en zat behoorlijk emotoioneel klem