Whaaaah!!
Hoewel ik het vreselijk vind voor wat er is gebeurd in Parijs, de laatste dagen mijd ik nieuws apps, YouTube, facebook en de TV, het is erg maar dat Franse vlag op YouTube, de aanbevolen video's over die aanslag op YouTube, de nos app die vol staat over de aanslag, de arsenal aan mensen die voor de show hun profiel foto voorzien van een Franse vlag... ik zwijg over de TV aan sich maar ik wordt "aanslag op Parijs" moe door dit overdreven veel aandacht ervoor.
Er gaan zoveel mensen elders dood, ook door aanslagen en daar hoor je eventjes wat over, maar omdat dit in de westerse wereld is gebeurd moet er ineens overdreven veel aandacht aan besteed worden.
Moest dat even kwijt, momenteel heb ik "allergie voor Parijs" hierdoor...
Aanslagen Parijs 13 november 2015
-
Veronica
-
Robyn
Re: Aanslagen Parijs 13 november 2015
en dat wij een kwetsbare groep vormen, IS vermoord mede moslims die ze beschouwen als andersdenkend. Alles wat niet IS is, is een kwetsbare groep.
Groetjes,
Robyn
Robyn
-
elke
Het ging prima totdat haantje de voorste er weer mee moest bemoeien....obsessief gewoon.Emma schreef:Hoe zeer ik ook een mening heb over dit soort dingen, en hoe eens en oneens ik het ook ben met jullie allemaal:
[Mod mode on]
Dit forum is niet geschikt voor dit soort politieke discussies. Het loopt in de regel veel te snel uit de hand, wat eigenlijk op de eerste pagina al bewezen is. Er is op het moment geen reden om het topic te sluiten, maar als het nodig is zullen we dat zonder verdere waarschuwing doen.
[Mod mode off]
-
Jannet V
Elke als je dit vier dagen geleden geplaatst had, zou ik het kunnen snappen maar nu lijkt het meer op stoken. Daar schijnt een moderner woord voor te zijn.elke schreef:Het ging prima totdat haantje de voorste er weer mee moest bemoeien....obsessief gewoon.Emma schreef:Hoe zeer ik ook een mening heb over dit soort dingen, en hoe eens en oneens ik het ook ben met jullie allemaal:
[Mod mode on]
Dit forum is niet geschikt voor dit soort politieke discussies. Het loopt in de regel veel te snel uit de hand, wat eigenlijk op de eerste pagina al bewezen is. Er is op het moment geen reden om het topic te sluiten, maar als het nodig is zullen we dat zonder verdere waarschuwing doen.
[Mod mode off]
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.