Wtf is wrong with me????
-
Anon20190516
-
Nate_0
Re: Wtf is wrong with me????
Blijkbaar! Ik speel ook maar loop moeilijk dus na 3 weken pas level 7.
Maar om je originele topic weer enigszins terug te kapen--wat je misschien wel een leuk spel zou vinden, Rikki, is Neko Atsume. Nu niet meer zo'n rage maar het draait in principe om schattige katjes vangen en de halve wereld was er een tijdje verslaafd aan (inclusief mijn moeder). Ik weet ook niet wat voor smartphone je hebt, maar als het een nieuwer model is kun je zelf een thema kiezen en dan kan het zo bubbelgum roze en schattig zijn als je maar wilt (of niet).
Maar om je originele topic weer enigszins terug te kapen--wat je misschien wel een leuk spel zou vinden, Rikki, is Neko Atsume. Nu niet meer zo'n rage maar het draait in principe om schattige katjes vangen en de halve wereld was er een tijdje verslaafd aan (inclusief mijn moeder). Ik weet ook niet wat voor smartphone je hebt, maar als het een nieuwer model is kun je zelf een thema kiezen en dan kan het zo bubbelgum roze en schattig zijn als je maar wilt (of niet).
meerdere zakken met zaagsel
-
LiliFee
Vooral dat van die smartphone vind ik op-mer-ke-lijk! 
-
Anon20190516
Hahahaha,Eline..ja,oma gaat eindelijk ook eens mee met haar tijd!! 
-
Isabelle
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Gouden tip : zorg dat je whatsapp op je telefoon krijgtRikki schreef:Hahahaha,Eline..ja,oma gaat eindelijk ook eens mee met haar tijd!!
Overal waar internet is,gratis berichten sturen naar al je vrienden,vriendinnen en familie die ook whatsapp hebben.
Gebruik zelf nooit meer sms (internet bundel in abbonoment)
Isabel
-
Anon20210626
Gratis bestaat niet , Lees aub eerst de algemene voorwaarden ( en huiver). Helaas doet bijna niemand doet dat . Ze gaan heel ver maar als je daarmee kunt leven .
It's not my cup of tea . Ik betaal mijn berichtjes wel
It's not my cup of tea . Ik betaal mijn berichtjes wel
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Anon20190516
Whatsapp heb ik er al op staan hoor!en wat betreft privacy,ach als je in de stad loopt wordt je ook op veel plekken gefilmd,in de winkel,supermarkt,hetzelfde.echte privacy bestaat niet meer.jammer maar helaas.wat ik ook bijzonder vind:vrouwen die spontaan gesprekjes met je aanknopen.daarnet kassiere supermarkt:ga je nog op vakantie of ben je al geweest?(ik kon haar dus niet)ik 3 keer knipperen met mijn ogen,euhhh,ja ik ga wat dagjes weg naar de dierentuin enzo,ik houd niet zo van die lange vakanties.als ik vroegah wel eens hoi tegen een vrouw zei,of glimlachte,kreeg ik een deathstare of ze renden nog net niet in paniek weg,dus das ook best nieuw,tja en de aandacht die ik nu krijg van mannen geniet ik stiekem ook best wel van hoor,ook al wil ik tot na mijn operatie helemaal niets,geen relatie en ook geen sex........
-
Hakuna
Hoe lang zit je dan al aan de HRT dat je beweerd huilbuien en het giechelen te wijten is aan de HRT. Ik zelf merk buiten de werking van T blocker om nog niks, en al helemaal niets van veranderde emotie, huilbuien of dat ik zomaar ergens om moet lachten. Maar ik ben van nature dan ook nooit gevoelig of emotioneel geweest. Kan bij wijze van spreken iemand dood zien gaan dan ga ik nog gewoon over tot de orde van de dag. Daar zal een hormoonpleister denk ik niet veel aan veranderen.
Bij mij telt dan ook dat ik meer verwachtingen van de HRT heb op uiterlijke veranderingen in plaats van innerlijk.
Bij mij telt dan ook dat ik meer verwachtingen van de HRT heb op uiterlijke veranderingen in plaats van innerlijk.
-
Isabelle
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Niet iedereen is het zelfde ook heHakuna schreef:Hoe lang zit je dan al aan de HRT dat je beweerd huilbuien en het giechelen te wijten is aan de HRT. Ik zelf merk buiten de werking van T blocker om nog niks, en al helemaal niets van veranderde emotie, huilbuien of dat ik zomaar ergens om moet lachten. Maar ik ben van nature dan ook nooit gevoelig of emotioneel geweest. Kan bij wijze van spreken iemand dood zien gaan dan ga ik nog gewoon over tot de orde van de dag. Daar zal een hormoonpleister denk ik niet veel aan veranderen.
Heb voor het eerst dus een psycholoog gesproken en die zei het zelfde.
Mijn nuchtere kijk op de wereld kan volgens haar me erg helpen in het omgaan met de opwelling van emoties die ik zal krijgen tijdens de hormonen, maar ze zei dat het ook kan zijn dat ik meer vatbaar wordt voor emoties en wat minder nuchter naar alles zal gaan kijken.
Zo zie je maar weer dat het verhaal : 'je wordt emotioneler' niet altijd opgaat.
Net als dat er best wel wat vrouwen zijn die niet perse heel vatbaar zijn voor emotie.
Eigen ervaring of statistische ervaring doorvoeren op het individu is foutief.
Isabelle
-
Anon20190516
Ik heb nu 2,5 maand hormoonpleisters en al binnen enkele weken kreeg ik last van emotionele buien.ik"beweer"helemaal niets Hakuna(ik neem hier best wel aanstoot aan deze woordkeuze btw)dit is simpelweg wat ik ervaar!en wat Isabelle zegt:iedereen is anders,dus bij een ander hoeft dat niet zo te zijn.als"man"heb ik het afgeleerd te huilen en zelfs als ik aleen was lukte het me niet..op dit moment kan ik compleet instorten en een half uur lang doorsnotteren.verder merk ik dat mijn lichaamsgeur is veranderd en schijnt mijn gezicht veranderd te zijn volgens mensen die mij niet zo vaak zien.