Wie hebben jullie als psych?

Psychologen en procedures
Anon20210626

Re: Wie hebben jullie als psych?

Bericht door Anon20210626 »

ik snapte het al niet meer en dat wil ik graag zo houden denk ik
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
colorfulandfree

Bericht door colorfulandfree »

Renée schreef:ik snapte het al niet meer en dat wil ik graag zo houden denk ik
Aha. Dus wel acceptatie richting trans mensen, maar mensen met andere interesses als standje 69 zijn raar? Wat een wereldse instelling :p
Janice

Bericht door Janice »

Mensen slaan de plank volledig mis wat betreft mijn opmerking, die zeker niet elitair genoemd kan worden dat slaat nergens op. ( zie steeds vaker van die rare reacties voorbij komen, een van de redenen dat ik steeds minder op dit forum reageer)

De seksuele fantasie vraag ging niet om welk standje etc dat slaat nergens op, het ging erom of jezelf presenteren als vrouw je opwind tijdens de seks. Meer in die richting. Het al dan niet uitsluiten of men travestiet is of transgender is hun werk. De een draait eromheen met hun vraagstelling en laat je 10 gesprekken komen de ander is meer direct.
Anon20210626

Ik heb dat soort vragen ook wel voorbij zien komen en er met enige gereserveerdheid een eerlijk antwoord opgegeven .
Ach cypro maakte korte metten met eventuele fantasieen
Anon20190122

Bericht door Anon20190122 »

colorfulandfree schreef:
Janice schreef:
Tarvosita schreef:
Exact dit, haha...
Zo'n gekke vraag is dat niet, misschien een beetje ongemakkelijk en direct maar ze vraagt het om travestiet,crossdressing etc. uit te sluiten.
Sorry hoor, maar de meeste transgenders/transsexuelen zeker boven de 30 (zoals mijzelf) zien er voor de gemiddelde mens uit als een crossdresser.

En die vraag heeft echt geen reet te maken met transgender zijn en hoort niet.

Ik zal mijn lijstje even opnoemen, gaat ze dan oordelen dat ik geen ¨echte¨ transgender ben omdat ik van plas- en poepsex, buitensex, zweepjes en vrouwen hou? ;) haha
Ik vind alles best als het maar niet spettert!
Anon20210626

colorfulandfree schreef: Sorry hoor, maar de meeste transgenders/transsexuelen zeker boven de 30 (zoals mijzelf) zien er voor de gemiddelde mens uit als een crossdresser.
En dank je wel.
colorfulandfree schreef:
De eerste keer (2 jaar geleden) kleren kopen op de damesafdeling was een avontuur waar ik super nerveus van werd. 6 maanden later liep ik op laarzen met hakken door de stad. En nu in het zuiden, sinds 1.5 jaar als het weer het toestaat, in damesshorts en naveltruitje. En aangezien het hier bij warm weer niet te doen is om met make-up en pruik te gaan lopen, en mijn haar gezien mijn leeftijd inhammen heeft, zie ik er uit als - een man in - wat als de samenleving geduid wordt als - sletterige dameskleding

Ashley
ah duidelijk
Anon20210626

colorfulandfree schreef: Aha. Dus wel acceptatie richting trans mensen, maar mensen met andere interesses als standje 69 zijn raar? Wat een wereldse instelling :p
Het eerste deel is correct , het tweede deel....... ach op dit moment is er idd even geen interesse in standjes

De opmerking dat mensen met interesses als standje 69 raar zijn laat ik voor jouw rekening
Ender
Transgender

Bericht door Ender »

Goed, kunnen we nu weer terug on topic?
Charlotte_C

Bericht door Charlotte_C »

Mijn psych wil uitdrukkelijk niet hebben dat ik haar naam hier noem, dat vind ik een beetje vreemd, maar zolang ze niet heel raar gaat doen in mijn ogen zal ik dat respecteren. Let wel, mocht ze vreemd gaan doen dan zal ik niet schromen om dat verzoek van haar eenzijdig op te zeggen. het is in ieder geval niemand die ik hier al ooit langs heb horen komen.

Ze is me wat teveel geënt op het seksuele aspect. Zo zei ze me de laatste keer letterlijk dat ze wilde monitoren wat na groen licht (verboden term bij haar) de hormonen voor effect hebben op mijn seksualiteitsbeleving. Nou dat kan ze dus mooi shaken, dat gaat haar nou net even helemaal niks aan.

Voor de rest heb ik een goede verstandhouding met haar zover ik kan beoordelen, een die van mijn kant uit niet gebaseerd is op vertrouwen maar meer op praktische overwegingen. Er is meer voor nodig dan drie keer een uur voor mij om iemand te gaan vertrouwen, sommige mensen doen er een leven lang over en lukt het nog niet :)

Hopelijk is deze toevoeging zinnig geweest

Groetjes :)

Lotte/Charlotte
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
colorfulandfree

Bericht door colorfulandfree »

Charlotte_C schreef:Ze is me wat teveel geënt op het seksuele aspect. Zo zei ze me de laatste keer letterlijk dat ze wilde monitoren wat na groen licht (verboden term bij haar) de hormonen voor effect hebben op mijn seksualiteitsbeleving. Nou dat kan ze dus mooi shaken, dat gaat haar nou net even helemaal niks aan.
Vind ik niet eens zo raar. Zie het als een kraan die dichtgedraaid wordt (uitschakelen van testostoron doet nogal wat met je)