Ik heb mijn binder van
LesLoveBoat omdat ik in het begin mijn transgender info van internationale websites haalde, en daar kwam ik nooit wat tegen over Danae, maar wel over dat deze top goed was. Ik draag mijne nu ongeveer een jaar elke dag. Ik vind hem best comfortabel (zelfs ondanks mijn fibromyalgie, hoewel op mijn ergste fibrodagen ik hem niet kan dragen omdat ik te veel pijn heb in mijn lichaam). Ik doe er ook eigenlijk gewoon alles mee, ook sporten/inspannende dingen. Alleen in de zomer met dit soort dagen zweet ik me kapot. (de top die ik heb is van 3 lagen synthetische stof...)
Maar die van mij sluit met klitteband aan de zijkant, wat erg handig is om daarmee de maat in te stellen (toen hij nieuw was en ik er aan moest wennen, deed ik hem op zijn wijdste stand, nu draag ik hem meestal op zijn strakst tenzij ik te veel last heb van mijn fibro). Alleen het nadeel is nu dat de hoekjes continu beginnen om te krullen. Maar daar zal je met zo'n Danae Tsv102 dus geen last van hebben, want die heeft geen sluiting als ik het goed zie.
Onder een T-shirt zijn mijn bandjes overigens niet eens echt zichtbaar.
Ik moet trouwens zeggen dat ik nooit reacties heb gehad van mensen die zich afvroegen waar mijn borsten heen waren. Zelfs niet als ik hem onder jurkjes droeg (terwijl hij me echt goed plat maakt). Dus ik denk dat je niet bang hoeft te zijn voor reacties van anderen.
Maar ik moet wel zeggen, een binder kopen was echt een enorm goeie beslissing vond ik, ik voel me er echt zo veel stukken beter in!