Waar een Jill is, is een weg! - Mijn srs avontuur in Thailand

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Jill

Re: Waar een Jill is, is een weg! - Mijn srs avontuur in Thailand

Bericht door Jill »

Note: je mag ook je benen niet te dicht bij elkaar hebben on te voorkomen dat er delen afsterven als ik het goed begrepen heb. Ik heb zo nu en dan een pijnscheut bij mijn neo vagina en dat plas gevoel zullen wel de zenuwen zijn die zich een baan zoeken er naar toe. De 13e gaat miin infuus eraf. En moet ik refelmatiger gaan drinken.
Gwenda

Bericht door Gwenda »

Hoi Jill,

Goed te lezen dat je weer wakker bent en gepost hebt. Take care.
TanjaUneken

Bericht door TanjaUneken »

Beetje aan de late kant. Ik ben net begonnen je verhaal te lezen. Ik wens je een mooi en goed herstel. Ik blijf je met belangstelling volgen.
Geboren op de dag dat ik mocht zijn wie ik ben en ruim zeven en vijftig jaar daarvoor ook al eens, laat ik dat vooral niet vergeten.
Ender
Transgender

Bericht door Ender »

:banana-angel: meer drinken! :banana-dance:
super te lezen dat alles goed lijkt te zijn gegaan! heel veel succes met het herstel :)
Jill

Bericht door Jill »

13 december - So far so good

Goeie morgen luitjes, ik voel mij een stuk frissrr en opgewekter dan ii had verwacht, ik voel nog wel lichte pujn en druk op de vagina. Maar dat is te verwachten aangeZien je een presure pad om je geslachtsdeel hebt! Ik beweeg ook veel tijdens het slapen heb ik het idee maar ik ga er vanuit dat daar op voorbereid is met de pressure pad. Ik had veel last van mijn staartbeen / rug, daarom slaap ik zo veel mogelijj. Ik wil hier zo snel mogelijk foetsie en terug in het hotel zijn! Als je poopie time moet doen hebben ze hiervoor een contraption om het eruit te halen. Ik heb het nu nog niet nodig masr misschien vanavond wel. Ik blijf toch meerendeels vloeibaar eten tot me nemen.

Verder heb ik wel pijn scheuten in mijn vagina en rug. Maar dat zullen wederom die zenuwen wel zijn die hun werk doen. Verder mag vandaag de infuus eraf en betekend dat ik wat actiever water moet gaan drinken. Verder valt er bog weinig te melden. Mijn ma is naar de tempel van Arun en in de middag komt ze hier op bezoek.

Als ik nog wat interessants tegen kom dan meld ik het!
Jill

Bericht door Jill »

13 december - het vervolg

De pijnscheuten in mijn rug zijn wel erg naar, daardoor span ik ook mijn neovagina aan en ben bang dat ik iets beschadig. Gelukkig zijn de nurses altijd in de beurt en zelfs Dokter Chettawut kwam even kijken. Op de pijn schal gaf ik 7,5 aan vanaf 7 schijnt dus dat je morphine toegedient zal krijgen maar de pijn was al grotensdeels samen met de schrik weer verdwenen.

Ik voel dat ik hier in goede handen ben en er wordt altijd gezorgt voor je. Ik ben heel blij met de ervaring tot nu toe. Ik mag nu ook eventjes naar links en naar rechts leunen on de pijn in mijn rug wat te verzachten maar dat vind ik soms nog een beetje eng.

Ik ben net gewassen en heb weer even pijn down below. Tevens heb ik het lijstje ingevuld voor het eten dat ik voor morgen wil eten. Dan heb ik de 15 alleen nog ontbijt en dan wordt ik ontslagen uit de kliniek.

Ik ben wel een beetje gespannen voor het resultaat. Maar probeer zo veel mogelijk te slapen zodat ik mij er niet al te druk om kan maken.

Groetjes,
Jill
Annet

Bericht door Annet »

Hey Jill blij wat te horen en vooral te lezen ben blij voor je dat het goed met je gaat en de pijn mee valt geloof ik.
Nog een goed herstel en als je weer mag en kan eten lekker eten dan alvast.
Nog heel veel sterkte
Groetjes Annet
Tanja
Voornaamwoorden: Zij

Bericht door Tanja »

Wow Jill, gaat zo te horen best goed.
Heel veel succes en hopen op een vlot herstel.
Eindelijk alle schroom van me af gegooid, vele gesprekken etc maar nu.....23 juli 2025 begonnen aan DE reis. HRT vandaag gestart en zo vreselijk gelukkig :hbeat:
Anon20230219
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Anon20230219 »

Hoi Jill,

Fijn te lezen dat de operatie je met wat verwachtte ongemakken na is meegevallen en wens je een voorspoedig herstel toe.
Heb met veel plezier je verslag gelezen.

Liefs en beterschap:Lisa
Jill

Bericht door Jill »

14 december - “a little bit of pain”

Vanacht heb ik haast geen oog dicht gedaan maar de afgelopen uren is het mii goed gelukt om even wat rust te kunnne pakken. Ik ging lekker door met dromen totdat plots een nurse binnen kwam. “Okay Jill we gonna remove drain now”. Ik vind alles prima, weg met die drain, het betekend wederom een stapje dichterbij mobiliteit. Ze knipte eerst het slangetje door net buiten de vagina het gaf een sissent geluid. Best geinig. Vervolgens zei ze, “Okay Jill this might hurt a little bit”. So I prepared, ze knipte wat hechtingen door geloof ik (dorst niet te kijken). En daarna trok ze het eerste slangetje eruit. Bij mii deed dat best pijn! En toen kwam slangetje nummer twee. Die viel na de schrik van de eerste gelukkig wel wat mee. Al met al deed het niet mega pijn maar het was wel zeer onaangenaam.

Eerder op de ochtend, was de IV al verwijderd. Yay!

Na goed zoals net al vermeld, weer een keten van mijn lichaam. Bijna tijd voor totale vrijheid. De 18e gaat de katheter eruit en mag ik de 19e starten met dilateren. Al met al is de ervaring kwa pujn me zeer tegen gevallen. Al helemaal aangezien de ingreep.

De grootste challenge staat me nog te wachten, mijn luie aard,.. Want dilateren moet toch echt...