Een man reageerde een tijdje terug op mijn OkCupid account: "We're 87% enemy, that means lots of angry sex!"Aafke schreef:De meeste mannen daar zijn maar op 1 ding uit en dat is sex.
relaties en seksualiteit
-
Raisa
Re: relaties en seksualiteit
-
Jessy
Daar ben ik het helemaal mee eens. Bespaart een hoop onwennigheid, en twijfel of de ander het nu wel zo goed accepteert als het lijkt. Daarbij heb ik met nieuwe bekenden weinig behoefte om het elke keer te moeten uitleggen. Als ik mij als vrouw presenteer wens ik geaccepteerd te worden als vrouw, niet als trans. Goed, ik ben nog niet zo ver dus het is soms nog onvermijdelijk, maar dat is toch mijn doel naar de toekomst.Aster schreef:Erg prettig hoor!
Jullie hoeven elkaar niets uit te leggen over hoe je (gevoelsmatig) in elkaar steekt en waar je naar toe onderweg bent.
Eigenlijk kennen jullie elkaar bij voorbaat ten voeten uit.
Lijkt me heerlijk als je iemand niet hoeft uit te leggen wie/wat je precies bent en vice versa.
Zelf bekijk ik het heel simpel met mensen leren kennen. Ik beoordeel een persoon zoals die voor mij staat, en ga mij niet vasthouden aan een ongelukkig verleden of aan wat anderen zeggen. We leven in het heden
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
-
Tyler
OK Cupid is een hele schone site. Er zitten ook zat mensen op die gewoon op zoek zijn naar leuke mensen om dingen mee te doen. Als iemand alleen sex wil zie je dat snel genoeg en dan kan je iemand gewoon blokkeren als je dat wilt. Klaar. Je leert er best interessante mensen kennen soms.
-
mick1984
ik ben van plan voorlopig niet van plan het daten.. als iemand op me pad kom prima
-
Paul
Gelijk heb je Mick, ik ga er ook niet voor, en zie wel wat er gebeurd 
-
Silvia_weg
hoewel het met mannen in elk geval erg ingewikkeld is omdat veel t lovers homoseksuele neigingen hebben bij n T en tv neigingen enzovoorts...
ben ik wel van mening dat je het beste je ts-zijn kunt uitbuiten ipv er n handicap va maken...ookal is het dat...
denk dat de moed en het doorzettingsvermogen van transseksuelen bij veel "normale" mensen niet te vinden zijn...ook het feit dat je anders bent kun je.positief ipv negatief benaderen en n potentiele partner kan dat ook.
vrouwen hebben nl ook negatieve kanten waar mannen erg van kunnen balen... bijvoorbeeld gebrek aan open communicatie, gemanipuleer, de irreele wens veroverd te willen worden, ireele verwachtingen, het vallen op foute mannen, een kinderwens waarop n relatie stuk kan lopen (als de man daar geen.behoefte aan heeft) enz.
ben ik wel van mening dat je het beste je ts-zijn kunt uitbuiten ipv er n handicap va maken...ookal is het dat...
denk dat de moed en het doorzettingsvermogen van transseksuelen bij veel "normale" mensen niet te vinden zijn...ook het feit dat je anders bent kun je.positief ipv negatief benaderen en n potentiele partner kan dat ook.
vrouwen hebben nl ook negatieve kanten waar mannen erg van kunnen balen... bijvoorbeeld gebrek aan open communicatie, gemanipuleer, de irreele wens veroverd te willen worden, ireele verwachtingen, het vallen op foute mannen, een kinderwens waarop n relatie stuk kan lopen (als de man daar geen.behoefte aan heeft) enz.
-
Laurens2
Hey Tyler,Tyler schreef:Ik zit nu op een dating site en heb daar heel groot op staan dat ik trans ben. Dan is dat tenminste duidelijk. Ik ga geen tijd verspillen aan mensen die daar niets mee kunnen of mensen die alleen geïnteresseerd zijn omdat ik trans ben. Klaar. Hoe lang het gaat duren voor ik de ware heb gevonden? Ach, dat merk ik wel. Intussen heb ik donderdag een date met een hetero meisje. Eens kijken hoe dat loopt.
Ik vroeg me af hoe het was gegaan vandaag? Hoop dat ze je gewoon accepteert en de date geslaagd is.
Zelf heb ik me ook eens op een datingsite aangemeld bij de rubriek vrouw zoekt vrouw terwijl ik me helemaal niet vrouw voel. Veel vrouwen daar schreven dat ze op zoek waren naar een vrouwelijke partner. Maar als ik me aanmeld bij man zoekt vrouw heb ik het idee dat daar ook niemand op zoek is naar iemand als ik omdat ik een vrouwelijk lichaam heb. Alhoewel het misschien goed is zoals jij dat hebt gedaan. Gewoon duidelijk zeggen dat je een FtM bent. Toch vraag ik me af, heb je een advertentie geplaatst bij vrouw zoekt vrouw of man zoekt vrouw?
Ik ben ook op zoek naar een relatie maar aangezien ik binnenkort naar school ga en daar ook veel mensen zal leren kennen wacht ik even met het plaatsen van een advertentie.
Gr Mark
-
Jannet V
Weet het niet Evita want ik ben niet op zoek naar een relatie. Ik heb een veilige gevonden en voor de rest moet ik eerst mezelf ontdekken.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.