Ik vind het zo raar nog niet. Ja, wel voor mijzelf (beide geslachtsdelen hebben blijft exotisch. Absoluut niet iets wat ik zou willen), maar ik kan wel snappen dat iemand dat anders ziet. Er zijn ook transmannen die hun vagina behouden, en daar dus een phallo bij laten opereren. Zij doen dit onder andere omdat ze nooit problemen hebben gehad met wat er al zat, of juist ook wel genot, en dat willen behouden.
Ik kan me voorstellen dat een MtF die nooit echt veel problemen had op dat gebied, maar toch ook wel een vagina wil, opt om te behouden wat er al zit. Een beetje het beste proberen te willen van twee werelden? Ja, het blijft vreemd. Maar zolang ze zichzelf en anderen er niet mee lastig vallen, so be it.
Vaginoplasty met bewaring van de penis.
-
Mr.X
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Re: Vaginoplasty met bewaring van de penis.
Hier:Gwenda schreef: 27 dec 2018, 23:20
Ik heb de beide websites bekeken.... ik zal wel kippig zijn. Niet een link gevonden. Mij valt op dat beide chirurgen wel de methode beschrijven met de penisinversie techniek waarbij laser ontharing nodig is. Dat is een methode die vumc ook toepast.
https://www.mozaiccare.net/gender-nonconforming
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Hormoonmeisje
Dat was het linkje dat ik bedoelde.Emma schreef: 28 dec 2018, 00:04Hier:Gwenda schreef: 27 dec 2018, 23:20
Ik heb de beide websites bekeken.... ik zal wel kippig zijn. Niet een link gevonden. Mij valt op dat beide chirurgen wel de methode beschrijven met de penisinversie techniek waarbij laser ontharing nodig is. Dat is een methode die vumc ook toepast.
Jij bent echt wel goed met research he
Ik schrijf niet meer mee en lees niet meer mee op dit forum.
-
Hormoonmeisje
Ik volg je redenering.tanisha schreef: 27 dec 2018, 22:28Is eigenlijk de zelfde reden waarom vroeger alles of niks gedaan werd.Emma schreef: 27 dec 2018, 11:49...maar je komt dan toch echt wel in de hoek van Body Modification terecht. Een hoek waar we toch heel zorgvuldig de SRS/GRS/GCS/GAB/GBB of hoe je het ook noemen wilt, uit willen houden.tanisha schreef: 27 dec 2018, 09:04 Zal mij verbazen als dit nep is er zijn zat die zoiets mooi vinden.
Maar goed kan me voorstellen dat er mensen zijn die zich beide voelen en dit een prima oplossing vinden.
Zelf ben ik voor de alles of niks optie maar goed dan is mijn mening.
Zelf zou ik veel liever post-op zijn dan gedwongen non-op.
Ook al zie ik eruit als een normale vrouw, ik voel mezelf abnormaal met die penis tussen mijn benen. En op dat gebied kan ik me voorstellen dat je jezelf “normaler” voelt post-op.
Heeft mij veel meer moeite gekost om een V op mijn paspoort te krijgen omdat dat ding er nog zit en de maatschappij heeft nu eenmaal ook het idee dat de operatie een logisch gevolg is van een transitie.
Ik voel mezelf in veel instanties abnormaal met die penis.
Dus ik kan me goed aansluiten bij het feit dat alles of niks normaler aanvoelt dan een tussensituatie te creëren.
Als vrouw met een penis voel ik mezelf soms een afwijking. Dat zou ik niet hebben als ik gewoon een vagina zou hebben.
Ik schrijf niet meer mee en lees niet meer mee op dit forum.
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Reken maar van Yes.Hormoonmeisje schreef: 28 dec 2018, 00:23 ...
Dat was het linkje dat ik bedoelde.
Jij bent echt wel goed met research he?
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Gwenda
Ik was dus kippig, dank je wel Emma!Emma schreef:Hier:Gwenda schreef: 27 dec 2018, 23:20
-
Benjamin
De plaatjes vielen me reuze mee. Ik dacht bij bewaring van de penis aan zoiets als de penis van Raspoetin.
https://gowiththevlo.nl/wp-content/uplo ... 20x350.jpg
https://gowiththevlo.nl/wp-content/uplo ... 20x350.jpg
Groetjes,
Ben
- Wil genderprettig leren te zijn. -
Ben
- Wil genderprettig leren te zijn. -