Henrico schreef:En Mark, hoe bevallen je nieuwe schoenen??
Ik wilde vanavond gaan hardlopen, maar kreeg enorm last van mijn spieren, zo schoten in een soort kramp toen ik begon te rennen. Nu is dat wel vaker zo, maar dat gaat normaal vanzelf over. Nu dus niet.
Wel erg balen, want ik had juist vandaag behoefte om even alle stress van mn werk eruit te rennen en weer mn grens iets te verleggen.
Geen idee hoe dit ineens komt, maar denk dat ik maar een paar dagen rust neem en dan van t weekend weer probeer
Ik denk dat die rust je goed zal doen, misschien heb je iets te veel gelopen de laatste tijd. Hoe dan ook, veel succes dit weekend!
De schoenen bevallen trouwens goed, ik merk dat ik geen last meer van mijn enkels heb. Ook kan ik iedere keer weer net iets meer rennen, al zijn het maar 10 seconden. Ik ben in die anderhalve week 2 kilo af gevallen maar nu word het moeilijk. Ik merk dat mijn eigen dieet niks helpt en ik alleen maar verhonger. Ik heb het constant koud, voel me flauwtjes en heb honger.
Dus heb het Sonja Bakker boek van mijn oma geleent en ga dat eens proberen. Zojuist boodschappen gedaan en morgen begin ik. Op naar de 55 kilo!

Nog 10 te gaan.