Heb ik wat gemist? Bij mijn ( Gwendolyn ) weten, denk ik het volgende:
"Leuke is, dat ik er achter kom, dat mijn hotel ook vergoed hoort te worden."
Je reiskosten kun je tot 200km declareren.
Waar staat dat beschreven en door wie wordt dat dan vergoed? Dat is nieuw voor mij.
"Ook goed om te weten is dat epilatie een uitvoering is van een medisch handelen. Een verzekering kan je geen beperking geven in het aantal behandeling geven , zolang je kan aantonen dat je nog behoorlijk last heb van je verminking, je baardgroei. Maar anders ga je even langs een dermatoloog en die verklaart vervolgens dat je behoorlijk verminkt bent. Maar je huisarts kan je ook doorverwijzen voor huidtherapie."
Bij mijn weten, krijgen mensen alleen in EXTREME uitzonderlijke gevallen ontharing van het gelaat vergoed, anders alleen minimaal vanuit een beperkte Aanvullende Verzekering.
Om als ( trans ) vrouw in aanmerking te komen voor vergoeding van gelaat en hals ontharing, kan dat alleen voor trans vrouwen. Bij erkenning van transseksualiteit, EN dan alleen als je in het traject gaat, na groen licht te hebben gekregen.
( BCB? moet dat niet "DBC" zijn? )
Verder zie ik in jou verhaal strijdvaardigheid, een sterke vrouw, die net als ik, het er niet bij laat zitten en voor zo ver mogelijk het recht haalt, en niet schroomt om de ( gemeende ) misstanden aan de kaak te stellen. Wij zijn ( trans M>V ) een strijdster rijker.
Al blijf ik erbij, liever geen strijd te HOEVEN strijden.
Liefs
Gwendolyn